Pregledni rad
HUMOR I EMPATIJA STRIPA KAO METODOLOŠKI INSTRUMENTARIJ U POUČAVANJU
Marinko Lazzarich
; Faculty of Teacher Education, University of Rijeka
Puni tekst: engleski PDF 881 Kb
str. 153-190
preuzimanja: 1.059
citiraj
APA 6th Edition
Lazzarich, M. (2013). HUMOR I EMPATIJA STRIPA KAO METODOLOŠKI INSTRUMENTARIJ U POUČAVANJU. Croatian Journal of Education, 15 (1), 153-190. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/100094
MLA 8th Edition
Lazzarich, Marinko. "HUMOR I EMPATIJA STRIPA KAO METODOLOŠKI INSTRUMENTARIJ U POUČAVANJU." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. 1, 2013, str. 153-190. https://hrcak.srce.hr/100094. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Lazzarich, Marinko. "HUMOR I EMPATIJA STRIPA KAO METODOLOŠKI INSTRUMENTARIJ U POUČAVANJU." Croatian Journal of Education 15, br. 1 (2013): 153-190. https://hrcak.srce.hr/100094
Harvard
Lazzarich, M. (2013). 'HUMOR I EMPATIJA STRIPA KAO METODOLOŠKI INSTRUMENTARIJ U POUČAVANJU', Croatian Journal of Education, 15(1), str. 153-190. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/100094 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Lazzarich M. HUMOR I EMPATIJA STRIPA KAO METODOLOŠKI INSTRUMENTARIJ U POUČAVANJU. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 22.12.2024.];15(1):153-190. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100094
IEEE
M. Lazzarich, "HUMOR I EMPATIJA STRIPA KAO METODOLOŠKI INSTRUMENTARIJ U POUČAVANJU", Croatian Journal of Education, vol.15, br. 1, str. 153-190, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100094. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: hrvatski PDF 881 Kb
str. 153-190
preuzimanja: 1.493
citiraj
APA 6th Edition
Lazzarich, M. (2013). HUMOR I EMPATIJA STRIPA KAO METODOLOŠKI INSTRUMENTARIJ U POUČAVANJU. Croatian Journal of Education, 15 (1), 153-190. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/100094
MLA 8th Edition
Lazzarich, Marinko. "HUMOR I EMPATIJA STRIPA KAO METODOLOŠKI INSTRUMENTARIJ U POUČAVANJU." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. 1, 2013, str. 153-190. https://hrcak.srce.hr/100094. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Lazzarich, Marinko. "HUMOR I EMPATIJA STRIPA KAO METODOLOŠKI INSTRUMENTARIJ U POUČAVANJU." Croatian Journal of Education 15, br. 1 (2013): 153-190. https://hrcak.srce.hr/100094
Harvard
Lazzarich, M. (2013). 'HUMOR I EMPATIJA STRIPA KAO METODOLOŠKI INSTRUMENTARIJ U POUČAVANJU', Croatian Journal of Education, 15(1), str. 153-190. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/100094 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Lazzarich M. HUMOR I EMPATIJA STRIPA KAO METODOLOŠKI INSTRUMENTARIJ U POUČAVANJU. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 22.12.2024.];15(1):153-190. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100094
IEEE
M. Lazzarich, "HUMOR I EMPATIJA STRIPA KAO METODOLOŠKI INSTRUMENTARIJ U POUČAVANJU", Croatian Journal of Education, vol.15, br. 1, str. 153-190, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100094. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
Smijeh je instinktivna aktivnost koja osim što olakšava društvenu komunikaciju, može oplemeniti i pedagoški sustav. Budući da su djeca po prirodi usmjerena vizualnoj percepciji, humor i empatija stripa pogodni su metodološki instrumentarij za usvajanje novih obrazovnih sadržaja. Strip Alan Ford objedinjuje realističke elemente sa socijalnom satirom i crnim humorom, a svoju popularnost i dugovječnost zahvaljuje kreativnosti svojih autora koji su samoironiju prihvatili kao moćno sredstvo slikovnog izričaja. Autor istražuje utjecaj humornoga diskursa na učinkovitost odgojno-obrazovnoga procesa te mogućnosti primjene Alan Forda u osnovnoškolskoj i srednjoškolskoj nastavnoj praksi. U sklopu istraživanja ispitana je važnost humora kao jedne od poželjnih osobina nastavnika. Istraživanje je provedeno u 14 škola Primorsko-goranske županije, na uzorku od 354 učenika osmih razreda osnovnih i završnih razreda srednjih strukovnih škola i gimnazija. Iz analize distribucije rezultata može se zaključiti kako humor bitno utječe na učinkovitost poučavanja i na kvalitetu odnosa između nastavnika i učenika, dok metodika stripa u nastavi osigurava diskurs svakodnevnice.
Ključne riječi
Alan Ford; humor u nastavi; medijska kultura; samoironija; strip
Hrčak ID:
100094
URI
https://hrcak.srce.hr/100094
Datum izdavanja:
27.3.2013.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 5.032
*