Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.15291/geoadria.76

Značenje visokoškolskoga geografskog obrazovanja i metodička pripremljenost studenata za nastavnički rad

Jadranka Brkić-Vejmelka


Puni tekst: hrvatski pdf 203 Kb

str. 105-113

preuzimanja: 1.791

citiraj


Sažetak

U članku se analizira značenje obrazovanja budućih nastavnika geografije i to na primjeru Odjela za geografiju Sveučilišta u Zadru. U središnjem dijelu rada obrađene su ankete provedene na Odjelu, među studentima svih studijskih grupa, a odnose se na izbor studija, stavove studenata prema budućem poslu, posebice prema nastavničkom pozivu, te na ocjenu pripremljenosti za nastavnički posao. Drugi dio ankete, provedene među studentima završne godine, imao je svrhu utvrditi stavove o nastavničkom pozivu poslije odslušanih kolegija pedagoške grupe predmeta te poslije radnog boravka (hospitacija) u školi. Treći se dio odnosi na istraživanje provedeno među mentorima u školama – vježbaonicama, koji su procjenjivali važnost pojedinih kolegija za buduće nastavničko zvanje te ocijenili rad studenata u školi.

Ključne riječi

metodika; nastavnik; pedagoška kompetencija; anketa; stav

Hrčak ID:

9658

URI

https://hrcak.srce.hr/9658

Datum izdavanja:

1.6.2005.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.831 *