Izvorni znanstveni članak
Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja
Leila Kiš-Glavaš
Branko Nikolić
Ljiljana Igrić
Puni tekst: hrvatski pdf 9.688 Kb
str. 62-76
preuzimanja: 734
citiraj
APA 6th Edition
Kiš-Glavaš, L., Nikolić, B. i Igrić, Lj. (1997). Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 33 (1), 62-76. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/101134
MLA 8th Edition
Kiš-Glavaš, Leila, et al. "Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 33, br. 1, 1997, str. 62-76. https://hrcak.srce.hr/101134. Citirano 22.11.2024.
Chicago 17th Edition
Kiš-Glavaš, Leila, Branko Nikolić i Ljiljana Igrić. "Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 33, br. 1 (1997): 62-76. https://hrcak.srce.hr/101134
Harvard
Kiš-Glavaš, L., Nikolić, B., i Igrić, Lj. (1997). 'Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 33(1), str. 62-76. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/101134 (Datum pristupa: 22.11.2024.)
Vancouver
Kiš-Glavaš L, Nikolić B, Igrić Lj. Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 1997 [pristupljeno 22.11.2024.];33(1):62-76. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/101134
IEEE
L. Kiš-Glavaš, B. Nikolić i Lj. Igrić, "Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.33, br. 1, str. 62-76, 1997. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/101134. [Citirano: 22.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 9.891 Kb
str. 77-89
preuzimanja: 473
citiraj
APA 6th Edition
Kiš-Glavaš, L., Nikolić, B. i Igrić, Lj. (1997). Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 33 (1), 62-76. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/101134
MLA 8th Edition
Kiš-Glavaš, Leila, et al. "Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 33, br. 1, 1997, str. 62-76. https://hrcak.srce.hr/101134. Citirano 22.11.2024.
Chicago 17th Edition
Kiš-Glavaš, Leila, Branko Nikolić i Ljiljana Igrić. "Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 33, br. 1 (1997): 62-76. https://hrcak.srce.hr/101134
Harvard
Kiš-Glavaš, L., Nikolić, B., i Igrić, Lj. (1997). 'Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 33(1), str. 62-76. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/101134 (Datum pristupa: 22.11.2024.)
Vancouver
Kiš-Glavaš L, Nikolić B, Igrić Lj. Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 1997 [pristupljeno 22.11.2024.];33(1):62-76. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/101134
IEEE
L. Kiš-Glavaš, B. Nikolić i Lj. Igrić, "Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.33, br. 1, str. 62-76, 1997. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/101134. [Citirano: 22.11.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
101134
URI
https://hrcak.srce.hr/101134
Datum izdavanja:
4.4.1997.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.480
*