Original scientific paper
https://doi.org/10.32728/tab.09.2011.19
Talijanizmi u reklamnom diskursu
Anastazija Vlastelić
orcid.org/0000-0002-3280-0809
; Odsjek za kroatistiku, Filozofski fakultet u Rijeci
Diana Stolac
orcid.org/0000-0002-3014-8386
; Odsjek za kroatistiku, Filozofski fakultet u Rijeci
Abstract
Višestoljetna je prisutnost talijanskoga jezika na sjevernojadranskom i dalmatinskom području, što zbog geografskih, što zbog društveno-političkih razloga, utjecala na kulturu i na hrvatski jezik tih krajeva. Stoga je velik broj talijanizama i danas prisutan u govorima Rijeke, njezine uže i šire okolice te Istre i Dalmacije. U radu se analizira udjel talijanizama i makaronizama u reklamama prisutnima na spomenutome području tijekom 2007. i 2008. godine, ali se komentiraju i reklame iz širega područja u kojima se rabe talijanizmi.
Keywords
reklama; reklamni diskurs; slogan; hrvatski jezik; talijanizam; makaronizam
Hrčak ID:
102939
URI
Publication date:
20.12.2011.
Visits: 2.879 *