Međunarodne studije, Vol. XII No. 3/4, 2012.
Izvorni znanstveni članak
Uloga igranog filma u brendiranju država, regija i gradova
Božo Skoko
Tihoni Brčić
Sažetak
Rad se bavi važnošću brendiranja u suvremenim međunarodnim odnosima. Naime države, regije i gradovi na izrazito konkurentnom tržištu međusobno se natječu kako bi privukli međunarodnu pozornost, turiste, ulagače, kupce svojih proizvoda ili pak smanjili broj neprijatelja.Pritom nastoje upravljati vlastitim identitetom i imidžem, odnosno brendirati se koristeći marketing, odnose s javnošću, javnu diplomaciju i druga komunikacijska sredstva. U tom kontekstu rad analizira snagu filma u jačanju i promjeni imidža država, regija i gradova. Autori navode primjere mnogobrojnih država koje su iskoristile film kako bi stekle popularnost, odnosno jačale ili pak mijenjale uvriježene predodžbe. Također analiziraju fenomen vanjskog brendiranja, odnosno slučajeve u kojima filmovi utječu na imidž pojedine države ili naroda, neovisno o njihovoj volji. Posebnu pozornost posvećuju ulozi tema i filmskih žanrova u promidžbi država, regija i gradova.
Ključne riječi
film; promidžba; država; destinacija; brendiranje; turizam; oglašavanje
Hrčak ID:
103285
URI
Datum izdavanja:
15.4.2013.
Posjeta: 4.904 *