Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Uloga igranog filma u brendiranju država, regija i gradova

Božo Skoko
Tihoni Brčić


Puni tekst: hrvatski pdf 746 Kb

str. 9-36

preuzimanja: 2.839

citiraj


Sažetak

Rad se bavi važnošću brendiranja u suvremenim međunarodnim odnosima. Naime države, regije i gradovi na izrazito konkurentnom tržištu međusobno se natječu kako bi privukli međunarodnu pozornost, turiste, ulagače, kupce svojih proizvoda ili pak smanjili broj neprijatelja.Pritom nastoje upravljati vlastitim identitetom i imidžem, odnosno brendirati se koristeći marketing, odnose s javnošću, javnu diplomaciju i druga komunikacijska sredstva. U tom kontekstu rad analizira snagu filma u jačanju i promjeni imidža država, regija i gradova. Autori navode primjere mnogobrojnih država koje su iskoristile film kako bi stekle popularnost, odnosno jačale ili pak mijenjale uvriježene predodžbe. Također analiziraju fenomen vanjskog brendiranja, odnosno slučajeve u kojima filmovi utječu na imidž pojedine države ili naroda, neovisno o njihovoj volji. Posebnu pozornost posvećuju ulozi tema i filmskih žanrova u promidžbi država, regija i gradova.

Ključne riječi

film; promidžba; država; destinacija; brendiranje; turizam; oglašavanje

Hrčak ID:

103285

URI

https://hrcak.srce.hr/103285

Datum izdavanja:

15.4.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.256 *