Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Frazeofil ili frazeofob - postoji li uopće izbor? Kvalitativno empirijsko istraživanje

Brigita Kacjan ; Sveučilište u Mariboru


Puni tekst: njemački pdf 365 Kb

str. 47-63

preuzimanja: 1.023

citiraj


Sažetak

Prilog se pomoću kvalitativnog empirijskog pristupa bavi širokom temom frazeologije koja je zanimljiva kako sa lingvističkog tako i sa didaktičkog i frazeodidaktičkog stajališta. Nakon kratkog objašnjenja vrlo neujednačenih teoretskih pristupa pojmu frazema slijedi frazeodidaktička diskusija o istom pojmu. Nadalje, široko područje frazeologije sužava se usmjeravanjem na sljedeće specifično otvoreno pitanje: kako nastavnici, točnije nastavnici njemačkog kao stranog jezika, definiraju frazeme? Slijedi analiza prikupljenih odgovora na ovo pitanje (radi se o pojedinačnim primjerima koji ne predstavljaju reprezenta-tivan uzorak) te se iz njih izvode pojedinačne tendencije za frazeološka te frazeološko-didaktička istraživanja i praksu.

Ključne riječi

frazem; njemački kao strani jezik; frazeodidaktika

Hrčak ID:

103358

URI

https://hrcak.srce.hr/103358

Datum izdavanja:

24.5.2013.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 1.936 *