Izvorni znanstveni članak
UPOTREBA ICT-A U OSNOVNIM ŠKOLAMA - ANALIZA DIGITALNE PODJELE U REPUBLICI HRVATSKOJ
Vatroslav Zovko
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Ana Didović
; Elementary School Ivan Goran Kovačić
Sažetak
U posljednje vrijeme dolazi do neujednačenog širenja i upotrebe suvremenih tehnologija, što dovodi do sve većih razlika između različitih zemalja, njihovih regija, grupa ljudi i pojedinaca. Pojavila se još jedna nejednakost koja se naziva digitalnom podjelom. U ovom radu prikazani su rezultati istraživanja digitalne podjele učenika 4. razreda koje je provedeno u republici hrvatskoj u travnju i svibnju 2011. godine. Cilj istraživanja bio je utvrditi prisutnost digitalne podjele kod učenika 4. Razreda osnovnih škola u jednoj urbanoj i ruralnoj sredini Republike Hrvatske. Ukupno je ispitano 286 učenika u 9 osnovnih škola. 4 osnovne škole predstavljale su urbanu sredinu (grad Zagreb), a 5 ruralnu (okolicu Nove Gradiške). Rezultati su pokazali kako se digitalna podjela kod učenika 4. Razreda ne očituje s obzirom na pristup infrastrukturi. No rezultati su uputili i na postojanje digitalne podjele između učenika ove dvije sredine s obzirom na poznavanje upotrebe tehnologija, ali i s obzirom na mogućnost kupovine novih tehnologija.
Ključne riječi
digitalna podjela; Internet; informacijsko-komunikacijska tehnologija
Hrčak ID:
105549
URI
Datum izdavanja:
27.6.2013.
Posjeta: 2.978 *