Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

UPOTREBA ICT-A U OSNOVNIM ŠKOLAMA - ANALIZA DIGITALNE PODJELE U REPUBLICI HRVATSKOJ

Vatroslav Zovko ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Ana Didović ; Elementary School Ivan Goran Kovačić


Puni tekst: engleski pdf 928 Kb

str. 331-364

preuzimanja: 451

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 928 Kb

str. 331-364

preuzimanja: 932

citiraj


Sažetak

U posljednje vrijeme dolazi do neujednačenog širenja i upotrebe suvremenih tehnologija, što dovodi do sve većih razlika između različitih zemalja, njihovih regija, grupa ljudi i pojedinaca. Pojavila se još jedna nejednakost koja se naziva digitalnom podjelom. U ovom radu prikazani su rezultati istraživanja digitalne podjele učenika 4. razreda koje je provedeno u republici hrvatskoj u travnju i svibnju 2011. godine. Cilj istraživanja bio je utvrditi prisutnost digitalne podjele kod učenika 4. Razreda osnovnih škola u jednoj urbanoj i ruralnoj sredini Republike Hrvatske. Ukupno je ispitano 286 učenika u 9 osnovnih škola. 4 osnovne škole predstavljale su urbanu sredinu (grad Zagreb), a 5 ruralnu (okolicu Nove Gradiške). Rezultati su pokazali kako se digitalna podjela kod učenika 4. Razreda ne očituje s obzirom na pristup infrastrukturi. No rezultati su uputili i na postojanje digitalne podjele između učenika ove dvije sredine s obzirom na poznavanje upotrebe tehnologija, ali i s obzirom na mogućnost kupovine novih tehnologija.

Ključne riječi

digitalna podjela; Internet; informacijsko-komunikacijska tehnologija

Hrčak ID:

105549

URI

https://hrcak.srce.hr/105549

Datum izdavanja:

27.6.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.978 *