Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

RAZVIJANJE SURADNIČKOG UČENJA U ONLINE OKRUŽENJU: PROVOĐENJE VIŠEDIMENZIONALNOG POUČAVANJA I UČENJA

Ivana Batarelo Kokić ; Faculty of Philosophy University of Split
Ann Nevin ; Chapman University, Arizona State University, Phoenix
Ida Malian ; Chapman University, Arizona State University, Phoenix


Puni tekst: engleski pdf 921 Kb

str. 491-519

preuzimanja: 341

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 921 Kb

str. 491-519

preuzimanja: 769

citiraj


Sažetak

U ovom radu autori su se usmjerili na načine na koje nastavnici i administrativno osoblje surađuju s ciljem osiguravanja provođenja višedimenzionalnog poučavanja i učenja u online kolegiju za buduće nastavnike. Rad se temelji na pretpostavci da se vidljivi napredak poučavanja može vezivati uz napredak u području informacijskih znanosti i tehnologije, postavljeni su i vrednovani različiti elementi kolegija iz područja specijalnog odgoja i obrazovanja koji se u cijelosti provodi online. Online kolegij je oblikovao tim sastavljen od nastavnika iz područja specijalnog odgoja i obrazovanja i stručnjaka u području oblikovanja učenja i poučavanja s nekoliko sveučilišta iz Sjedinjenih Američkih Država, a predavan je 10 uzastopnih godina. Uz korištenje metodološkog okvira akcijskog istraživanja opisane su promjene u sadržaju kolegija i metodičkim pristupima online nastavi. Istraživači su proveli usporednu analizu sadržaja kolegija i nastavnih pristupa korištenih u sedam semestara tijekom kojih je ovaj uvodni kolegij iz područja specijalnog odgoja i obrazovanja predavan u razdoblju od 3 akademske godine (u zimskim i ljetnim semestrima). Cilj ovog rada je pojasniti načine na koje nastavnici i administrativno osoblje surađuju s ciljem osiguravanja provođenja višedimenzionalnog učenja i poučavanja u online kolegiju ‘Smjernice za obrazovanje djece s posebnostima SODP’ (Orientation to Education of Exceptional Children – SODP), a koji pohađaju budući nastavnici. Rezultati istraživanja upućuju na potrebu za stalnim izmjenama u provedbi online nastave te promjenama nastavnih sadržaja. U radu se nude zaključci važni za daljnji razvoj online kolegija i poboljšanje poučavanja.

Ključne riječi

akcijsko istraživanje; online kolegij; obrazovanje nastavnika

Hrčak ID:

105550

URI

https://hrcak.srce.hr/105550

Datum izdavanja:

27.6.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.240 *