Skip to the main content

Preliminary communication

Učenje u muzeju

Marija Brajčić ; Faculty of Philosophy, University of Split
Sonja Kovačević ; Faculty of Philosophy, University of Split
Dubravka Kuščević ; Faculty of Philosophy, University of Split


Full text: english pdf 233 Kb

page 159-178

downloads: 587

cite

Full text: croatian pdf 233 Kb

page 159-178

downloads: 758

cite


Abstract


Muzeji su neformalna okruženja za učenje, u kojima je učenje istinski motivirano i procesirano preko znatiželje, promatranja i raznih aktivnosti. Proces takva učenja može biti drugačiji od procesa učenja koje vežemo uz formalna okruženja. Posebna prilika koju muzeji nude jest eksperimentalna priroda učenja koja se temelji na susretima sa stvarnim objektima. U neformalnim okruženjima kognitivno i afektivno učenje su povezani i mogu se nadograditi. Cilj ovog rada bio je istražiti stavove studenata o učenju u muzeju, njegovoj učinkovitosti i pozitivnim konotacijama na odgoj i obrazovanje djece. Istraživan je utjecaj varijable spola na oblikovanje stavova. U istraživanju je sudjelovalo 380 studenata, od toga 140 muškaraca i 240 žena. Studenti su visoko ocijenili značaj takva načina učenja, smatraju ga učinkovitim i potrebnim u odgoju i obrazovanju učenika. Dobiveni rezultati trebali bi aktualizirati temu poticanja sveobuhvatnije suradnje muzeja i odgojno-obrazovnih ustanova.

Keywords

obrazovanje; podučavanje; studenti; učenici

Hrčak ID:

106733

URI

https://hrcak.srce.hr/106733

Publication date:

7.8.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 2.741 *