Prethodno priopćenje
Škole i promicanje inovacije
Franc Cankar
; National Education Institute, Ljubljana
Tomi Deutsch
; National Education Institute, Maribor
Blaž Zupan
; Faculty of Economics, University of Ljubljana
Stanka Setnikar Cankar
; Faculty of Administration, University of Ljubljana
Sažetak
Globalna ekonomska kriza pokazala je da Slovenija kasni za bolje organiziranim i globalno kompetitivnim državama, što je vidljivo iz mjerenja nekoliko važnih indikatora, a otkriven je i nedostatak odgovarajućih strategija i smjerova s pomoću kojih bi se situacija popravila. U radu su prikazani rezultati rada gospodarstvenih krugova i trenutno stanje osnovnih škola u Sloveniji s obzirom na promidžbu kreativnosti, inovaciju i enterprise. Proučeni su oni čimbenici unutar škola i šire lokalne okoline koji mogu promicati ili sputavati razvoj kreativnosti, inovaciju i poduzetništvo među učenicima. Ciljevi su pojašnjeni u pristupima istraživanju koje povezuju empirijske podatke s onim društvenim okolnostima koje utječu na razumijevanje tog pitanja. Rezultati ukazuju na nedostatak informiranosti o tome koliko je važno stvoriti veze između obrazovnog sustava i tržišta rada. Nastavnici koji su sudjelovali u aktivnostima koje promiču razvoj kreativnosti i inovacije puno su kritičniji prema svojim školama, dok se učenicima u okviru školskog sustava još uvijek teško izjašnjavati na drukčiji način.
Ključne riječi
gospodarstveni krugovi; nastavnici; osnovna škola; učenici
Hrčak ID:
106739
URI
Datum izdavanja:
7.8.2013.
Posjeta: 2.227 *