Izvorni znanstveni članak
Koncept poduzetničkog obrazovanja – primjer međunarodnog centra za poduzetničke studije sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku
Sunčica Oberman Peterka
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Osijeku
Mirela Alpeza
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Osijeku
Sažetak
Poduzetničko obrazovanje je područje rastućega interesa na sveučilištima, poslovnim i javnim školama širom svijeta. Najvažnija uloga poduzetničkoga obrazovanja je razvijanje poduzetničkih vještina, ponašanja i osobina, koji će pojedincima osigurati snalaženje u uvjetima velike nesigurnosti i kompleksnosti uvjetovane
pritiscima globalizacije na društvo, organizaciju i pojedinca. Unatoč tome, među teoretičarima ovog područja još uvijek ne postoji konsenzus oko koncepta poduzetničkoga obrazovanja, što dovodi do različitih shvaćanja o tome što bi trebao biti cilj poduzetničkoga obrazovanja, kako se organizira, kojim metodama i pedagogijom se služi te tko je kompetentan i tko treba sudjelovati u izvođenju programa. Pojava sve većeg broja poduzetničkih programa generirala je čitav niz važnih pitanja čiji odgovori omogućuju definiranje okosnice sadržaja, izvedbe i organizacijskog pozicioniranja poduzetničkoga obrazovanja.
U ovom radu analizirani su razvoj i pozicioniranost poduzetničkih programa na Sveučilištu J. J. Strossmayera u Osijeku koji se razvijaju u okviru Međunarodnog centra za poduzetničke studije (ICES – International Centre for Entrepreneurial Studies).
Ključne riječi
poduzetničko obrazovanje; poduzetništvo; sveučilište
Hrčak ID:
107956
URI
Datum izdavanja:
24.7.2013.
Posjeta: 2.623 *