Izvorni znanstveni članak
Napredak u usvajanju znanja iz matematike učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim i posebnim uvjetima odgoja i obrazovanja
Ljiljana Mavrin-Cavor
Puni tekst: hrvatski pdf 5.382 Kb
str. 111-124
preuzimanja: 489
citiraj
APA 6th Edition
Mavrin-Cavor, Lj. (1987). Napredak u usvajanju znanja iz matematike učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim i posebnim uvjetima odgoja i obrazovanja. Defektologija, 23 (1), 111-124. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/108296
MLA 8th Edition
Mavrin-Cavor, Ljiljana. "Napredak u usvajanju znanja iz matematike učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim i posebnim uvjetima odgoja i obrazovanja." Defektologija, vol. 23, br. 1, 1987, str. 111-124. https://hrcak.srce.hr/108296. Citirano 23.12.2024.
Chicago 17th Edition
Mavrin-Cavor, Ljiljana. "Napredak u usvajanju znanja iz matematike učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim i posebnim uvjetima odgoja i obrazovanja." Defektologija 23, br. 1 (1987): 111-124. https://hrcak.srce.hr/108296
Harvard
Mavrin-Cavor, Lj. (1987). 'Napredak u usvajanju znanja iz matematike učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim i posebnim uvjetima odgoja i obrazovanja', Defektologija, 23(1), str. 111-124. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/108296 (Datum pristupa: 23.12.2024.)
Vancouver
Mavrin-Cavor Lj. Napredak u usvajanju znanja iz matematike učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim i posebnim uvjetima odgoja i obrazovanja. Defektologija [Internet]. 1987 [pristupljeno 23.12.2024.];23(1):111-124. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108296
IEEE
Lj. Mavrin-Cavor, "Napredak u usvajanju znanja iz matematike učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim i posebnim uvjetima odgoja i obrazovanja", Defektologija, vol.23, br. 1, str. 111-124, 1987. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108296. [Citirano: 23.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
108296
URI
https://hrcak.srce.hr/108296
Datum izdavanja:
5.10.1987.
Posjeta: 1.042
*