Izvorni znanstveni članak
Stavovi učenika specijalne škole prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju
Mira Oberman-Babić
Puni tekst: hrvatski pdf 3.931 Kb
str. 107-118
preuzimanja: 571
citiraj
APA 6th Edition
Oberman-Babić, M. (1991). Stavovi učenika specijalne škole prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju. Defektologija, 28 (1), 107-118. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/108463
MLA 8th Edition
Oberman-Babić, Mira. "Stavovi učenika specijalne škole prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju." Defektologija, vol. 28, br. 1, 1991, str. 107-118. https://hrcak.srce.hr/108463. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Oberman-Babić, Mira. "Stavovi učenika specijalne škole prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju." Defektologija 28, br. 1 (1991): 107-118. https://hrcak.srce.hr/108463
Harvard
Oberman-Babić, M. (1991). 'Stavovi učenika specijalne škole prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju', Defektologija, 28(1), str. 107-118. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/108463 (Datum pristupa: 21.11.2024.)
Vancouver
Oberman-Babić M. Stavovi učenika specijalne škole prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju. Defektologija [Internet]. 1991 [pristupljeno 21.11.2024.];28(1):107-118. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108463
IEEE
M. Oberman-Babić, "Stavovi učenika specijalne škole prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju", Defektologija, vol.28, br. 1, str. 107-118, 1991. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108463. [Citirano: 21.11.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
108463
URI
https://hrcak.srce.hr/108463
Datum izdavanja:
4.11.1991.
Posjeta: 1.238
*