Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

RAZVIJENI MARKETINŠKI SUSTAV HRANE U EKONOMIJAMA U OPORAVKU: POUKE IZVEDENE IZ HRVATSKOG “STAROG ALI USPJEŠNOG” PODUZEĆA GAVRILOVIĆ

Clifford J. Shultz II
Biljana Crnjak-Karanović
Sanda Renko


Puni tekst: engleski pdf 260 Kb

str. 996-1012

preuzimanja: 1.712

citiraj


Sažetak

Marketinški sustav hrane koji dobro funkcionira snažno doprinosi društveno ekonomskom razvoju i globalnoj povezanosti u razdobljima oporavka i /ili tranzicije. Gavrilović, stabilno i povijesno uspješno poduzeće pripada grupi “starih ali uspješnih” poduzeća, poslovni je slučaj uspješnog opstanka i prilagodbe i bez premca je model za ostala poduzeća industrije hrane koja moraju predvladati geografske, društvene, političke i ekonomske izazove. Ovaj se članak bavi istraživanjem marketinškog sustava hrane i njegovog razvoja te omogućava pregled stupnja razvijenosti marketinškog sustava hrane u Hrvatskoj, posebice na primjeru poduzeća Gavrilović uspješnog poslovnog slučaja iz gospodarske prakse Hrvatske.

Ključne riječi

marketinški sustav hrane; ekonomija u oporavku i /ili tranziciji; Gavrilović; longitudinalno istraživanje

Hrčak ID:

10417

URI

https://hrcak.srce.hr/10417

Datum izdavanja:

25.11.2005.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.715 *