Izvorni znanstveni članak
Odnos između prihvaćanja i razumijevanja teorije evolucije različitih skupina nastavnika
Jelena Stanisavljevic
; Faculty of Biology, University of Belgrade
Penelope Papadopoulou
; School of Education, University of Western Macedonia
Dragan Djuric
; Secondary school “Branislav Petronijević”
Sažetak
U radu je napravljena usporedba različitih skupina nastavnika iz Srbije (odgajatelji, učitelji, nastavnici biologije, fizike i kemije) u pogledu prihvaćanja i razumijevanje teorije evolucije.
Primijenjen je model posebnog upitnika s paralelnim skupinama nastavnika (ukupno 341 nastavnik). Cilj je bio utvrditi i izmjeriti razlike. Rezultati pokazuju da nastavnici biologije pokazuju bolje rezultate u prihvaćanju i razumijevanju teorije evolucije u odnosu na druge skupine nastavnika.
Utvrdili smo da postoji pozitivna korelacija između prihvaćanja i razumijevanja teorije evolucije za sve skupine nastavnika.
Rezultati pokazuju nužnost poboljšanja nastavnog sadržaja evolucije u obrazovnom sustavu Srbije za skupine nastavnika koji su sudjelovali u istraživanju. Moderna nastava na svim razinama obrazovanja treba uključiti odgovarajuće didaktičkie pripremljene nastavne sadržaje i tečajeve o teoriji evolucije.
Ključne riječi
evolucijski nastavni sadržaji; nastavnici; teorija evolucije
Hrčak ID:
109272
URI
Datum izdavanja:
24.9.2013.
Posjeta: 1.766 *