Izvorni znanstveni članak
Primjena lutke u nastavi hrvatskoga jezika u mlađim razredima osnovne škole
Željka Pavlinović
Jadranka Nemeth-Jajić
; Filozofski fakultet Split
Sažetak
Cilj pilot istraživanja predstavljenoga u ovome radu bio je ispitati koliko
često učitelji primjenjuju lutku u nastavi hrvatskoga jezika i u kojim predmetnim područjima te kakvi su njihovi stavovi prema uključivanju lutke u redovitu nastavu toga predmeta. U istraživanju je sudjelovalo četrdeset pet učitelja razredne nastave, a primijenjen je upitnik izrađen za potrebe tog ispitivanja. Dobiveni rezultati potvrdili su početnu pretpostavku, a to je da se učitelji unatoč općenito pozitivnom stavu prema lutki nedovoljno koriste njome u redovitoj nastavi hrvatskoga jezika. Nadalje, pokazalo se da ih u učestalijoj primjeni lutke najviše sprječava to što nisu dovoljno upoznati s metodikom rada s lutkom
ni s mogućnostima koje lutka pruža u nastavi hrvatskoga jezika.
Ključne riječi
lutka; nastava hrvatskoga jezika; ograničenja u primjeni lutke
Hrčak ID:
110116
URI
Datum izdavanja:
21.11.2011.
Posjeta: 3.007 *