Prethodno priopćenje
ETIČNOST MENADŽERA ZA ODNOSE S JAVNOSTIMA: PROMJENE I IZAZOVI
Ines Milohnić
; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, Hrvatska
Maja Šustar
; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, Hrvatska
Sažetak
Mnoga hotelska poduzeća prepoznala su ulogu i značaj etike i etičnosti koji sve više dobivaju na afirmaciji posebice u profesiji odnosa s javnošću. Etičke dileme s kojima se susreću su sve češće, a odstupanja od etičkih normi sve izraženija. Radom se nastoji ukazati značaj etike, poštivanje etičkog kodeksa organizacije kao i razine neetičnosti u svakodnevnom poslovanju. Istraživanje je poduzeto tijekom 2013. godine i to kao on-line istraživanje, a ciljnu su skupinu činili menadžeri za odnose s javnošću u hotelskim poduzećima Primorsko-goranske županije. Rezultati istraživanja pokazuju kako menadžeri u odnosima s javnošću u velikoj mjeri poštuju etički kodeks organizacije, odnosno postupaju u skladu sa etičkim standardima. Istraživanje ukazuje na promjene u percepciji neetičkih aktivnosti menadžera od onih materijalnih prema onima osobnog karaktera. Zaključno, autori predlažu kontinuirano unapređenje etičnosti menadžera provođenjem aktivnosti koje će pridonositi odgovornom i etički utemeljenom ponašanju organizacije, promicanjem etičnog ponašanja, poticanje na usvajanje i primjenu kodeksa etike u poslovanju te kontrola primjene istih.
Ključne riječi
etičnost; hoteli; menadžeri za odnose s javnošću; etički kodeks
Hrčak ID:
110937
URI
Datum izdavanja:
30.9.2013.
Posjeta: 3.247 *