Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

ETIČNOST MENADŽERA ZA ODNOSE S JAVNOSTIMA: PROMJENE I IZAZOVI

Ines Milohnić ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, Hrvatska
Maja Šustar ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 691 Kb

str. 164-172

preuzimanja: 1.598

citiraj


Sažetak

Mnoga hotelska poduzeća prepoznala su ulogu i značaj etike i etičnosti koji sve više dobivaju na afirmaciji posebice u profesiji odnosa s javnošću. Etičke dileme s kojima se susreću su sve češće, a odstupanja od etičkih normi sve izraženija. Radom se nastoji ukazati značaj etike, poštivanje etičkog kodeksa organizacije kao i razine neetičnosti u svakodnevnom poslovanju. Istraživanje je poduzeto tijekom 2013. godine i to kao on-line istraživanje, a ciljnu su skupinu činili menadžeri za odnose s javnošću u hotelskim poduzećima Primorsko-goranske županije. Rezultati istraživanja pokazuju kako menadžeri u odnosima s javnošću u velikoj mjeri poštuju etički kodeks organizacije, odnosno postupaju u skladu sa etičkim standardima. Istraživanje ukazuje na promjene u percepciji neetičkih aktivnosti menadžera od onih materijalnih prema onima osobnog karaktera. Zaključno, autori predlažu kontinuirano unapređenje etičnosti menadžera provođenjem aktivnosti koje će pridonositi odgovornom i etički utemeljenom ponašanju organizacije, promicanjem etičnog ponašanja, poticanje na usvajanje i primjenu kodeksa etike u poslovanju te kontrola primjene istih.

Ključne riječi

etičnost; hoteli; menadžeri za odnose s javnošću; etički kodeks

Hrčak ID:

110937

URI

https://hrcak.srce.hr/110937

Datum izdavanja:

30.9.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.746 *