Market-Tržište, Vol. 25 No. 2, 2013.
Prethodno priopćenje
Preferencije potrošača za uslugama kulturne baštine i turističkim e-uslugama: studija slučaja triju europskih gradova
Wadim Strielkowski
; Faculty of social sciences, Charles University in Prague
Jing Wang
; School of Management, Shandong University
Stephen Platt
orcid.org/0000-0001-8184-4114
; Faculty of Social Sciences and Art, University of Nottingham
Sažetak
Ovaj rad prikazuje rezultate marketinškog istraživanja kojemu je cilj bio otkriti preferencije korisnika e-usluga u europskim kulturnim destinacijama. Rezultati su bitni za izazivanje preferencija korisnika za turističkim e-uslugama i e-uslugama povezanim s kulturom i baštinom.
Rad se temelji na analizi rezultata anketiranja korisnika koje su autori proveli u sklopu ISAAC EU projekta u Amsterdamu, Genovi i Leipzigu od 2007. do 2009. godine. Kontaktiralo se s tri vrste ispitanika, a to su rezidenti, posjetitelji i pružatelji usluga (povezanih s kulturom i baštinom).
Rezultati daju brojne važne preporuke za kreiranje e-turističkih ICT platformi u europskim gradovima. ICT platforme novi su proizvod koji predstavlja novi pristup za povećanje prihoda od receptivnog turizma. Preporučuju se prioriteti koji će osigurati da informacijski sustav najspremnije odgovori na potencijalne potrebe korisnika.
Ključne riječi
preferencije; marketing; turistička ekonomija; kulturna baština; e-usluge
Hrčak ID:
112090
URI
Datum izdavanja:
20.12.2013.
Posjeta: 2.408 *