Skoči na glavni sadržaj

Market-Tržište , Vol. 25 No. 2, 2013.

  • Datum izdavanja: 20.12.2013.
  • Objavljen na Hrčku: 29.01.2014.

Sadržaj

Puni tekst

Editorial preface (str. 121-122)

Uvodnik (str. 121-122)

Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik


Tržišna orijentacija, inovacije i organizacijska predanost u industrijskim poduzećima (str. 0-0)

Antonio Carrizo Moreira, Pedro Miguel Silva
Izvorni znanstveni članak


Generational cohorts and their attitudes toward advertising (str. 143-160)

Ernest Cyril de Run, Hiram Ting
Izvorni znanstveni članak


Consumer preferences for cultural heritage and tourism e-sevices: A case study of three European cities (str. 161-176)

Wadim Strielkowski, Jing Wang, Stephen Platt
Prethodno priopćenje


MBA sudents' satisfaction and loyality: state vs. private universities in Turkey (str. 177-198)

Nihat Kamil Anil, Gulnur Eti Icli
Prethodno priopćenje


Perceived risk vs. intention to adopt e-commerce - a pilot study of potential moderators (str. 213-229)

Patricea Elena Bertea, Adriana Zait
Prethodno priopćenje


Technology acceptance model and the paths to online customer loyalty in an emerging market (str. 231-248)

Nguyen Thi Tuyet Mai, Takahashi Yoshi, Nham Phong Tuan
Prethodno priopćenje


Cain, S: "Tišina" (str. 249-253)

Maja Sorić
Recenzija, Prikaz slučaja


Posjeta: 24.901 *