Market-Tržište, Vol. 25 No. 2, 2013.
Prethodno priopćenje
Model prihvaćanja tehnologije i putevi do online lojalnosti potrošača na tržištima u razvoju
Nguyen Thi Tuyet Mai
orcid.org/0000-0002-4889-589X
; Faculty of E-commerce, Vietnam University of Commerce
Takahashi Yoshi
; Graduate School for International Development and Cooperation, Hiroshima University
Nham Phong Tuan
orcid.org/0000-0002-0973-3943
; Faculty of Business Administration, University of Economics and Business, Vietnam National University
Sažetak
Model prihvaćanja tehnologije (engl. technology acceptance model – TAM) dobro je poznat već desetljećima. Međutim globalno prihvaćanje interneta potiče novo zanimanje za primjenu TAM-a u e-trgovanju i postkupovnoj namjeri, posebice na tržištima u razvoju. Podaci su prikupljeni online anketiranjem 758 potrošača u Vijetnamu. Poseban doprinos rezultata jest u tome što pokazuju da percipirana korisnosti jednostavnost korištenja, poštenje, povjerenje i kvaliteta korisničkog sučelja imaju izravan ili neizravan utjecaj na zadovoljstvo i lojalnost potrošača. Nadalje, na tržištima u razvoju povjerenje je istaknuto kao najsnažniji čimbenik stvaranja zadovoljstva potrošača koje vodi lojalnosti potrošača.
Ključne riječi
model prihvaćanja tehnologije; online kupovina; tržišta u razvoju; lojalnost potrošača
Hrčak ID:
112096
URI
Datum izdavanja:
20.12.2013.
Posjeta: 3.860 *