Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Povezanost kulturnih vrijednosti i sustava upravljanja odnosima s korisnicima

Stevan Milisavljević ; University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, Trg Dositeja Obradovića 6, 21000 Novi Sad, Serbia
Slavica Mitrović ; University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, Trg Dositeja Obradovića 6, 21000 Novi Sad, Serbia
Leposava Grubić Nešić ; University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, Trg Dositeja Obradovića 6, 21000 Novi Sad, Serbia
Goran Šimunović orcid id orcid.org/0000-0002-7159-2627 ; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Mechanical Engineering Faculty in Slavonski Brod, Trg Ivane Brlić Mažuranić 2, 35000 Slavonski Brod, Croatia
Dražan Kozak orcid id orcid.org/0000-0001-5245-4686 ; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Mechanical Engineering Faculty in Slavonski Brod, Trg Ivane Brlić Mažuranić 2, 35000 Slavonski Brod, Croatia
Aco Antić orcid id orcid.org/0000-0002-8520-762X ; University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, Trg Dositeja Obradovića 6, 21000 Novi Sad, Serbia


Puni tekst: hrvatski pdf 849 Kb

str. 1037-1042

preuzimanja: 793

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 849 Kb

str. 1037-1042

preuzimanja: 526

citiraj


Sažetak

Rad prikazuje istraživanje koje je za cilj imalo prepoznati korelacije i razlike određenih kulturnih vrijednosti i ponašanja zaposlenih u poslovnom sustavu te korisnika poslovnog sustava. Istraživanje kulturnih vrijednosti predstavlja osnovu za uspostavljanje željenog ponašanja i temelj za poduzimanje određenih mjera kojima će se formirati kultura i ponašanje zaposlenih koji odgovaraju i poslovnom sustavu i korisnicima. Rezultati istraživanja pokazuju postojanje razlika u sustavima vrijednosti zaposlenih i korisnika značajnih za Customer Relationship Management (CRM), tako što korisnici poslovnog sustava imaju veću samousmjerenost od zaposlenih u poslovnom sustavu, da su skloniji prihvaćanju stimulacija i hedonizmu, ali da istovremeno imaju manje izražene tradicionalne vrijednosti od zaposlenih. Usklađivanje sustava vrijednosti kod zaposlenih i korisnika doprinosi kvalitetnijoj komunikaciji i uspješnijem poslovanju.

Ključne riječi

kulturne vrijednosti; upravljanje odnosima među korisnicima; zaposleni i korisnici

Hrčak ID:

112323

URI

https://hrcak.srce.hr/112323

Datum izdavanja:

20.12.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.736 *