Pregledni rad
Analiza navika mladih Hrvata u međunarodnim turističkim putovanjima
Josip Mikulić
Vedran Vlaić
Sažetak
Omladinski turizam važan je dio turističkog tržišta. Njegova važnost još nije prepoznata u mnogim zemljama, što je dijelom posljedica nedovoljne upoznatosti s tim tržišnim segmentom. U cilju bolje prilagodbe mladim putnicima, turističkom sektoru potrebne su informacije o navikama i načinu ponašanja mladih turista na putovanjima. U ovom radu iznijeti su rezultati primarnog istraživanja provedenog na 138 mladih državljana Republike Hrvatske s ciljem utvrđivanja njihovih navika u međunarodnim putovanjima. Pokazalo se da prosječno putovanje traje 6,14 noćenja, mladi troše 425 kuna po noćenju, najčešće putuju s prijateljima, dominantni motivi su odmor i razonoda, a kao izvor informacija i sredstvo rezerviranja elemenata putovanja najviše koriste Internet. Rezultati su slični onima iz međunarodnih istraživanja, no teško ih je potpuno uspoređivati, što zbog razlika u uzorcima, što zbog vremenskog odmaka od pojedinih stranih istraživanja. Istraživanje daje koristan uvid u navike mladih hrvatskih putnika te bi ga bilo zanimljivo proširiti dodatnim pitanjima i periodički provoditi.
Ključne riječi
omladinski turizam; putovanja mladih; turistička politika; turističke niše
Hrčak ID:
112985
URI
Datum izdavanja:
1.12.2013.
Posjeta: 2.464 *