Informatologia, Vol. 46 No. 4, 2013.
Stručni rad
KOMUNIKACIJOM DO KONKURENTSKIH PREDNOSTI
Neven Garača
; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici, Virovitica, Hrvatska
Milijanka Ratković
; Visoka škola za menadžment i poslovne komunikacije, Sremski Karlovci, Srbija
Saša Raletić
; Visoka škola za menadžment i poslovne komunikacije, Sremski Karlovci, Srbija
Sažetak
U suvremenom globaliziranom i umreženom svijetu poslovne organizacije da bi opstale na tržištu moraju stvoriti i održati sposobnost pobjeđivanja svojih suparnika u tržišnom natjecanju. Kako bi to uspjele poslovne organizacije moraju nalaziti odgovor na pitanje kako nešto učiniti bolje i/ili drugačije od konkurenata, a što će prihvatiti potencijalni potrošači. U teoriji i praksi ovakvo djelovanje poznato je kao stretegijski menadžment. Da bi ostvarila svoje ciljeve poslovna organizacija komunicira sa svojom okolinom, a time i komunikacija postaje važan dio strategijskog menadžmenta. Okolina se može najjednostavnije promatrati kao unutarnja i vanjska. Komunikacija sa unutarnjom okolinom ima za cilj proizvesti, stvoriti proizvod ili uslugu, a komunikacija sa vanjskom okolinom prodati proizvod ili uslugu. Proces razmjene počinje i završava komunikacijom, tako komunikacija postaje i alat i područje za ostvarivanje konkurentske prednosti. Zadovoljstvo potrošača ne može se postići bez zadovoljstva ljudi koji sa tim potrošačima komuniciraju direktno ili indirektno.
Ključne riječi
komunikacija; upravljanje; konkurentska prednost
Hrčak ID:
113096
URI
Datum izdavanja:
20.12.2013.
Posjeta: 3.715 *