Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Mediji i religiozno iskustvo

Giuseppe Morante ; Università Pontificia Salesiana, Rim, Italija


Puni tekst: hrvatski pdf 494 Kb

str. 251-264

preuzimanja: 269

citiraj


Sažetak

Specifičnosti religioznoga govora obvezuju odgojitelje u vjeri na upoznavanje interpretativne kategorije kršćanstva. To je potrebno zato da bi religiozni odgoj mogao ispuniti svoju zadaću i osposobljavati za komuniciranje religioznih poruka. Kršćanske istine imaju i komunikacijsku dimenziju. Pritom važnu ulogu imaju simboli, kod kojih valja razlikovati njihova kršćanska i didaktička svojstva. Kao što podsjeća II. vatikanski sabor, objavljena riječ ima međuosobnu, povijesnu i dinamičku dimenziju. Dok religiozne kategorije tumačenja uključuju simbolički, mitološki i obredni govor, moderne kategorije govora uključuju govor međusobnih odnosa, slobode, kreativnosti, solidarnosti i sudjelovanja, budućnosti, nade i iskustva.

Ključne riječi

mediji i religiozno iskustvo; religiozni jezik; komuniciranje religiozne poruke; govor pomoću simbola; religiozne kategorije tumačenja; simbolički govori; moderne kategorije govora

Hrčak ID:

113831

URI

https://hrcak.srce.hr/113831

Datum izdavanja:

20.9.2004.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 1.031 *