Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Gospodarsko značenje hrvatskoga poduzetništva - šanse i zamke

Marica Škrtić
Mihaela Mikić


Puni tekst: hrvatski pdf 336 Kb

str. 191-204

preuzimanja: 5.558

citiraj


Sažetak

Poduzetništvo u malim, srednjim i velikim poduzećima predstavlja generator gospodarskog razvoja i zapošljavanja u svim nacionalnim ekonomijama suvremenog svijeta. U Republici Hrvatskoj, poduzetništvo zbog visokih stopa nezaposlenosti i ekonomske neefikasnosti gospodarstva u cjelini, predstavlja mogući potencijal gospodarskog prosperiteta. Međutim, ekonomski položaj malih i srednjih poduzeća u uvjetima globalizacije postaje sve složeniji, njihov životni vijek sve kraći, konkurencija iz dana u dan veća, potrošači sve zahtjevniji. U cilju jačanja gospodarskog značaja hrvatskog malog poduzetništva, prije svega treba povećati ekonomsku efikasnost poslovanja hrvatskih malih i srednjih poduzeća, podići razinu tehničko-tehnološke opremljenosti, kadrovske stručnosti, menadžerske sposobnosti… Započeti proces klasterizacije u Republici Hrvatskoj može predstavljati dobar put za povećanje ekonomske efikasnosti hrvatskih malih i srednjih poduzeća.

Ključne riječi

Poduzetništvo; gospodarski rast; produktivnost poslovanja; globalna konkurentnost

Hrčak ID:

10965

URI

https://hrcak.srce.hr/10965

Datum izdavanja:

1.12.2006.

Posjeta: 8.212 *