Pregledni rad
Pedagoško-didaktička osposobljenost vjeroučitelja
Ivica Pažin
orcid.org/0009-0001-4570-3418
; Katolički bogoslovni fakultet u Đakovu Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku, Đakovo, Hrvatska
Sažetak
Pedagoško-didaktička osposobljenost vjeroučitelja, kao tema, zahtjevna je cjelina kojoj se može pristupiti s različitih aspekata. Tako se npr. može razmišljati o vjeroučitelju i njegovoj osposobljenosti u okviru religijske pedagogije i njenih dostignuća kao znanosti, uspoređujući ih s dostignućima i suvremenim smjernicama opće pedagogije. Promišljati o didaktičkoj osposobljenosti vjeroučitelja u Hrvatskoj znači progovoriti o svim elementima koje pred sobom ima školska didaktika: od izvedbenog plana rada vjeroučitelja do didaktičkih varijabli i njihove važnosti s obzirom na rad vjeroučitelja. Ovim člankom autor želi ići drugim putem. Naime, u članku se pokušava kroz prizmu kooperativne i korelativne didaktike, imajući pred očima i sadržaje i ciljeve i metodologiju rada vjeroučitelja, dovesti do razmišljanja o važnosti osobnog zauzimanja oko Poruke Kristove te isto tako osobnog učenikova odgovora na iznesenu Poruku. Principi, koje autor stavlja u sadržaje pedagoške i didaktičke osposobljenosti vjeroučitelja, žele tome doprinijeti na poseban način.
Ključne riječi
pedagoško-didaktička osposobljenost vjeroučitelja
Hrčak ID:
113943
URI
Datum izdavanja:
19.3.2001.
Posjeta: 1.265 *