Izvorni znanstveni članak
Specifičnost socijalnih vještina školske djece za vrijeme nastave tjelesnog odgoja
Romualdas Malinauskas
; Lithuanian Sports University
Arunas Emeljanovas
; Lithuanian Sports University
Sažetak
Cilj je istraživanja bio analizirati razinu socijalnih vještina školske djece za vrijeme nastave tjelesnog odgoja i ispitati specifičnosti socijalnih vještina među školskom djecom za vrijeme tjelesnog odgoja. Analiza je obuhvatila 364 školske djece (178 dječaka i 186 djevojčica). Podatci su prikupljeni s pomoću upitnika o socijalnim vještinama koji je pripremio Bakutyte, a prilagodili su ga Sniras i Malinauskas. Originalna koncepcija istraživanja socijalnih vještina učenika tijekom tjelesnog odgoja predstavljena je i učinkovito primijenjena; u pitanju je jedinstveno istraživanje koje se bavi razlikama u socijalnim vještinama prema spolu školske djece za vrijeme nastave tjelesnog odgoja. Rezultati su pokazali da su djevojčice postigle višu razinu u sljedećim socijalnim vještinama: utješiti (p<0,01), pomoći (p<0,01), ne pretvarati se (p<0,05), ne varati (p<0,05), ne ponižavati druge (p<0,05).
Ključne riječi
razina socijalnih vještina; tjelesni odgoj; socijalne vještine
Hrčak ID:
114963
URI
Datum izdavanja:
30.12.2013.
Posjeta: 2.014 *