Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Specifičnost socijalnih vještina školske djece za vrijeme nastave tjelesnog odgoja

Romualdas Malinauskas ; Lithuanian Sports University
Arunas Emeljanovas ; Lithuanian Sports University


Puni tekst: engleski pdf 296 Kb

str. 51-68

preuzimanja: 363

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 296 Kb

str. 51-68

preuzimanja: 544

citiraj


Sažetak

Cilj je istraživanja bio analizirati razinu socijalnih vještina školske djece za vrijeme nastave tjelesnog odgoja i ispitati specifičnosti socijalnih vještina među školskom djecom za vrijeme tjelesnog odgoja. Analiza je obuhvatila 364 školske djece (178 dječaka i 186 djevojčica). Podatci su prikupljeni s pomoću upitnika o socijalnim vještinama koji je pripremio Bakutyte, a prilagodili su ga Sniras i Malinauskas. Originalna koncepcija istraživanja socijalnih vještina učenika tijekom tjelesnog odgoja predstavljena je i učinkovito primijenjena; u pitanju je jedinstveno istraživanje koje se bavi razlikama u socijalnim vještinama prema spolu školske djece za vrijeme nastave tjelesnog odgoja. Rezultati su pokazali da su djevojčice postigle višu razinu u sljedećim socijalnim vještinama: utješiti (p<0,01), pomoći (p<0,01), ne pretvarati se (p<0,05), ne varati (p<0,05), ne ponižavati druge (p<0,05).

Ključne riječi

razina socijalnih vještina; tjelesni odgoj; socijalne vještine

Hrčak ID:

114963

URI

https://hrcak.srce.hr/114963

Datum izdavanja:

30.12.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.014 *