Pregledni rad
Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja
Dijana Vican
; Sveučilište u Zadru Odjel za pedagogiju
Puni tekst: hrvatski pdf 793 Kb
str. 231-237
preuzimanja: 2.162
citiraj
APA 6th Edition
Vican, D. (2007). Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 231-237. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118293
MLA 8th Edition
Vican, Dijana. "Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, br. 2, 2007, str. 231-237. https://hrcak.srce.hr/118293. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Vican, Dijana. "Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja." Pedagogijska istraživanja 4, br. 2 (2007): 231-237. https://hrcak.srce.hr/118293
Harvard
Vican, D. (2007). 'Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja', Pedagogijska istraživanja, 4(2), str. 231-237. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118293 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Vican D. Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 22.12.2024.];4(2):231-237. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118293
IEEE
D. Vican, "Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja", Pedagogijska istraživanja, vol.4, br. 2, str. 231-237, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118293. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 469 Kb
str. 238-238
preuzimanja: 350
citiraj
APA 6th Edition
Vican, D. (2007). Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 231-237. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118293
MLA 8th Edition
Vican, Dijana. "Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, br. 2, 2007, str. 231-237. https://hrcak.srce.hr/118293. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Vican, Dijana. "Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja." Pedagogijska istraživanja 4, br. 2 (2007): 231-237. https://hrcak.srce.hr/118293
Harvard
Vican, D. (2007). 'Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja', Pedagogijska istraživanja, 4(2), str. 231-237. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118293 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Vican D. Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 22.12.2024.];4(2):231-237. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118293
IEEE
D. Vican, "Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja", Pedagogijska istraživanja, vol.4, br. 2, str. 231-237, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118293. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 469 Kb
str. 239-239
preuzimanja: 305
citiraj
APA 6th Edition
Vican, D. (2007). Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 231-237. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118293
MLA 8th Edition
Vican, Dijana. "Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, br. 2, 2007, str. 231-237. https://hrcak.srce.hr/118293. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Vican, Dijana. "Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja." Pedagogijska istraživanja 4, br. 2 (2007): 231-237. https://hrcak.srce.hr/118293
Harvard
Vican, D. (2007). 'Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja', Pedagogijska istraživanja, 4(2), str. 231-237. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118293 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Vican D. Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 22.12.2024.];4(2):231-237. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118293
IEEE
D. Vican, "Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja", Pedagogijska istraživanja, vol.4, br. 2, str. 231-237, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118293. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
Povijest znanja u uvodnom dijelu ilustrira povećavanje znanja kao sveukupnog ljudskog iskustva koje u obrazovni sustav ulazi u oblicima znanja strukturiranoga prema znanostima i znanstvenim disciplinama. U tradicionalnom obrazovanju znanja vrijedna znanja su propozicionalna i proceduralna znanja. Njihova struktura u formalnom obrazovanju je substantivna i sintaktička. Pristupi strukturama znanja usmjereni su na prošlost, sadašnjost i budućnost. Na ovim premisama autorica raspravlja o znanju vrijednom znanja u suvremenim obrazovnim promjenama: u organizaciji i reorganizaciji propozicionalnih i proceduralnih znanja, značenju tacitnog znanja, značenju, ciljevima obrazovanja i pristupa prema učeniku, učenju i poučavanju. Zaključak se odnosi na znanstveni i praktični prostor pedagogije i pedagoga.
Ključne riječi
znanje; propozicionalno znanje; proceduralno znanje; tacitno znanje; organizacija i struktura znanja; obrazovanje
Hrčak ID:
118293
URI
https://hrcak.srce.hr/118293
Datum izdavanja:
21.12.2007.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 5.171
*