Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

DIJETE S ADHD POREMEĆAJEM I ŠKOLA

Sandra Kadum-Bošnjak


Puni tekst: hrvatski pdf 97 Kb

str. 113-121

preuzimanja: 19.202

citiraj


Sažetak

Autorica u radu ističe da se pred dijete postavljaju sve veći zahtjevi, dok je tolerancije, razumijevanja i pomoći sve manje i da pomoć, u obliku kakva je djetetu potrebna, najčešće izostaje.
Ukazuje se na terminološku neujednačenost, različitost definicija i klasifikacija i ističe da se danas najčešće primjenjuju sljedeće dvije bazične klasifikacije DSM–IV i MKB–10.
Autorica daje odgovor na pitanje Kako prepoznati dijete s ADHD poremećajem? i nudi odgovor kako škola može pomoći takovom djetetu.

Ključne riječi

ADHD poremećaj; pomoć; razumijevanje; škola; terminološka neujednačenost; tolerancija

Hrčak ID:

11546

URI

https://hrcak.srce.hr/11546

Datum izdavanja:

5.12.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 24.888 *