Magistra Iadertina, Vol. 8. No. 1., 2013.
Pregledni rad
ULOGA I KOMPETENCIJE NASTAVNIKA U INTERKULTURALNOM OBRAZOVANJU
Dijana Drandić
; Pučko otvoreno učilište u Puli
Sažetak
Polazeći od činjenice da interkulturalno obrazovanje kroz različitost svojih programa koji potiču dijalog između različitih kultura, pokreće promjene u obrazovnoj politici i odgojno-obrazovnoj praksi, pozitivnu interakciju i integraciju među kulturama, te prihvaćanje, poznavanje, vrednovanje, poštivanje i razumijevanje različitih kultura, u ovom radu se razmatra uloga i kompetencije nastavnika u takvom procesu. U prvom dijelu pojašnjava se uloga nastavnika s obzirom na oblike i strategije poučavanja koje koriste u razredu. U nastavku rada naglasak se stavlja na različitost u određenju pojma interkulturalnih kompetencija u kontekstu profesionalnoga i osobnoga razvoja svakog nastavnika.
Ključne riječi
interkulturalno obrazovanje; kompetencije; nastavnik; razumijevanje i poštivanje različitosti
Hrčak ID:
122640
URI
Datum izdavanja:
10.12.2013.
Posjeta: 3.700 *