Izvorni znanstveni članak
Topos «pravoga puta» u duhovnom pjesništvu Vetranovića, Dimitrovića i Nalješkovića
Antun Pavešković
Puni tekst: hrvatski pdf 90 Kb
str. 165-184
preuzimanja: 919
citiraj
APA 6th Edition
Pavešković, A. (2000). Topos «pravoga puta» u duhovnom pjesništvu Vetranovića, Dimitrovića i Nalješkovića. Anali Zavoda za povijesne znanosti Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Dubrovniku, (38), 165-184. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/11789
MLA 8th Edition
Pavešković, Antun. "Topos «pravoga puta» u duhovnom pjesništvu Vetranovića, Dimitrovića i Nalješkovića." Anali Zavoda za povijesne znanosti Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Dubrovniku, vol. , br. 38, 2000, str. 165-184. https://hrcak.srce.hr/11789. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Pavešković, Antun. "Topos «pravoga puta» u duhovnom pjesništvu Vetranovića, Dimitrovića i Nalješkovića." Anali Zavoda za povijesne znanosti Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Dubrovniku , br. 38 (2000): 165-184. https://hrcak.srce.hr/11789
Harvard
Pavešković, A. (2000). 'Topos «pravoga puta» u duhovnom pjesništvu Vetranovića, Dimitrovića i Nalješkovića', Anali Zavoda za povijesne znanosti Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Dubrovniku, (38), str. 165-184. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/11789 (Datum pristupa: 21.11.2024.)
Vancouver
Pavešković A. Topos «pravoga puta» u duhovnom pjesništvu Vetranovića, Dimitrovića i Nalješkovića. Anali Zavoda za povijesne znanosti Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Dubrovniku [Internet]. 2000 [pristupljeno 21.11.2024.];(38):165-184. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/11789
IEEE
A. Pavešković, "Topos «pravoga puta» u duhovnom pjesništvu Vetranovića, Dimitrovića i Nalješkovića", Anali Zavoda za povijesne znanosti Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Dubrovniku, vol., br. 38, str. 165-184, 2000. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/11789. [Citirano: 21.11.2024.]
Sažetak
Topos pravoga puta, čije je ishodište sam novozavjetni tekst i patristička literatura, javlja se, u različitim funkcijama, u duhovnom pjesništvu Vetranovića, Dimitrovića i Nalješkovića. Kontingentnost kojom ga je rabio Vetranović pokazatelj je njegove manirističke pjesničke svijesti, na temelju čega se manirizam i može razmatrati kao jedan od renesansnih pjesničkih stilova.
Ključne riječi
Hrčak ID:
11789
URI
https://hrcak.srce.hr/11789
Datum izdavanja:
5.6.2000.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.760
*