Izvorni znanstveni članak
Modeliranje muzejskih sadržaja i interakcijske aktivnosti učenika u muzejskom okruženju
Tamara Kisovar-Ivanda
; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Sveučilište u Zadru
Sažetak
U radu je predstavljena ideja o povezanosti pretposjetnog nastavnog oblikovanja muzejskih sadržaja i intenziteta interakcija posjetitelja, u našem slučaju učenika, u muzejskom okruženju. Navedena se povezanost promatra na temelju istraživanja dimenzija učeničkih percepcija u skupini sastavljenoj od 431-og učenika iz drugih i četvrtih razreda osnovnih škola u Zadru, Benkovcu i Privlaci. Interakcije učenika u muzejskom okruženju praćene su u Muzeju antičkog stakla u Zadru. U istraživanju je rabljena kombinirana metodologija. Kvantitativni su podaci prikupljani anketnim upitnikom, a kvalitativni slobodnim pisanim iskazima i crtežima učenika te iskazima njihovih učitelja, prikupljenim polustrukturiranim intervjuima. U zaključku rada objašnjena je poticajnost pretposjetnog nastavnog oblikovanja muzejskih sadržaja vezana uz interakcije učenika i muzejskih artefakata te uz socijalne interakcije promatrane na primjerima komunikacijskih procesa unutar vršnjačkih skupina kao i komunikacije učenika i odraslih osoba u muzejskom okruženju.
Ključne riječi
modeliranje muzejskih sadržaja; interakcije učenika i muzejskih artefakata; socijalne interakcije
Hrčak ID:
123230
URI
Datum izdavanja:
15.6.2014.
Posjeta: 1.705 *