Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Modeliranje muzejskih sadržaja i interakcijske aktivnosti učenika u muzejskom okruženju

Tamara Kisovar-Ivanda ; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Sveučilište u Zadru


Puni tekst: hrvatski pdf 784 Kb

str. 53-69

preuzimanja: 501

citiraj


Sažetak

U radu je predstavljena ideja o povezanosti pretposjetnog nastavnog oblikovanja muzejskih sadržaja i intenziteta interakcija posjetitelja, u našem slučaju učenika, u muzejskom okruženju. Navedena se povezanost promatra na temelju istraživanja dimenzija učeničkih percepcija u skupini sastavljenoj od 431-og učenika iz drugih i četvrtih razreda osnovnih škola u Zadru, Benkovcu i Privlaci. Interakcije učenika u muzejskom okruženju praćene su u Muzeju antičkog stakla u Zadru. U istraživanju je rabljena kombinirana metodologija. Kvantitativni su podaci prikupljani anketnim upitnikom, a kvalitativni slobodnim pisanim iskazima i crtežima učenika te iskazima njihovih učitelja, prikupljenim polustrukturiranim intervjuima. U zaključku rada objašnjena je poticajnost pretposjetnog nastavnog oblikovanja muzejskih sadržaja vezana uz interakcije učenika i muzejskih artefakata te uz socijalne interakcije promatrane na primjerima komunikacijskih procesa unutar vršnjačkih skupina kao i komunikacije učenika i odraslih osoba u muzejskom okruženju.

Ključne riječi

modeliranje muzejskih sadržaja; interakcije učenika i muzejskih artefakata; socijalne interakcije

Hrčak ID:

123230

URI

https://hrcak.srce.hr/123230

Datum izdavanja:

15.6.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.143 *