Skoči na glavni sadržaj

Esej

Zajednica koja uči: prevladavanje podijeljenosti teorije i prakse

Edita Slunjski ; Odsjeku za pedagogiju, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 3.514 Kb

str. 12-15

preuzimanja: 2.940

citiraj


Sažetak

Pokušaji linearnog ‘prevođenja’ teorije u odgojno-obrazovnu praksu imaju slab utjecaj na poboljšanje njezine kvalitete. Istodobno, razumijevanje i prihvaćanje dvosmjernog, recipročnog odnosa teorije i prakse odgoja i obrazovanja može voditi postupnom reduciranju jaza među njima. Zato se sve više zastupa ideja profesionalnog učenja u samoj praksi, koje je usmjereno razvoju istraživačkih i refleksivnih kompetencija odgajatelja, što može voditi ostvarivanju kvalitetnije
(refleksivne) prakse, ali i razvoju novih teorija.

Ključne riječi

Dijete; Vrtić; Obitelj

Hrčak ID:

123787

URI

https://hrcak.srce.hr/123787

Datum izdavanja:

10.9.2012.

Posjeta: 5.250 *