Stručni rad
Time-out učionica u školama
Tania Blažević
orcid.org/0000-0003-1082-6378
; Pravni fakultet u Splitu
Sažetak
Fokus je članka na disciplini u školama, s posebnim osvrtom na metode za učenike koje potiču disciplinu u školama i rezultiraju poboljšanjem nastavničkoga procesa učenja. Autorica predlaže metodu pozitivne discipline i metodu time-out učionica kao procese koji se mogu primijeniti da bi pomogli nastavnicima rješavati probleme s disciplinom učenika. Opisuje se primjena time-out učionice u školi u Australiji u kojoj je radila autorica ovoga rada. Autorica pritom potiče primjenu time-out učionica i u hrvatskim školama i razmatra njihove prednosti za nastavnike i učenike. Pozitivna disciplina podrazumijeva time-out učionicu. Ponuđeni su primjeri u kojima se pozitivna disciplina može postići bez dodatnoga novčanog troška. Timeout učionica i pozitivna disciplina mogu se izvesti tako da pomognu nastavnicima i učenicima obavljati dužnosti u obveznom obrazovanju. Ove već spomenute metode mogu osloboditi nastavničko ocjenivanje učenika koje se često upotrebljava kao metoda discipline za učenike. Upotreba spomenutih metoda potiče nastavnike da se, kao na pravi cilj, fokusiraju samo na ocjenjivanje učeničkih postignuća u obrazovnom procesu. Drugim riječima, nastavničko ocjenjivanje isključivo opisuje učeničko usvajanje kompetencija, a ne bi trebalo biti metoda discipline u razredu.
Ključne riječi
time-out; time-out učionica; disciplina učenika; pozitivna disciplina; nastavničko ocjenivanje učenika
Hrčak ID:
124734
URI
Datum izdavanja:
15.6.2014.
Posjeta: 4.354 *