Review article
Važnost identiteta snažne marke u stvaranju lojalnosti i povjerenja potrošača
Zoran Krupka
Andreja Škvorc
Abstract
U situaciji kada na tržištu postoji brojna konkurencija koja nudi iste ili slične proizvode, poduzeća trebaju definirati točke različitosti pa pristupaju razvoju prepoznatljivih elemenata identiteta marke (naziv i znak marke, slogan, ambalaža i dr.). Na taj način prepoznatljivi elementi identiteta marke postaju podloga za razvoj snažnih maraka. Snažne marke posljedica su uspješnog upravljanja markom i osiguravaju razvoj pozitivnih iskustva s markom. Zajedno, prepoznatljivi elementi identiteta marke i snažne marke doprinose razvoju odnosa između marke i potrošača koji se temelji na zadovoljstvu i lojalnosti. Provedeno empirijsko istraživanje potvrđuje da su potrošači lojalni poduzećima s prepoznatljivim elementima identiteta marke i da su spremni platiti višu cijenu za proizvode sa snažnom markom. Posljedično, lojalnost potrošača dovodi do njihove želje za uspostavom dugoročnog odnosa sa snažnim markama.
Keywords
identitet marke; snažne marke; lojalnost potrošača
Hrčak ID:
124760
URI
Publication date:
30.6.2014.
Visits: 4.043 *