Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Medijska slika „lakog života“

Tatjana Milivojević orcid id orcid.org/0000-0002-9778-8687 ; Fakultet za kulturu i medije, Megatrend univerzitet, Beograd, Srbija
Katarina Dragović ; Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu, Srbija


Puni tekst: hrvatski pdf 330 Kb

str. 590-609

preuzimanja: 632

citiraj


Sažetak

Načini prenošenja znanja i usađivanja vrijednosti drastično su se promijenili, te se „drugima usmjerene“ osobe, one koje je Fromm nazvao ljudima tržišne i/ili receptivne orijentacije, okreću drugima ne bi li potvrdile vlastitu vrijednost. Međutim, drugi su često samo posrednici u promoviranju onoga što su masovni mediji odredili kao „trenutno poželjno“ ponašanje, stav ili sklop osobina. Kao jedan od drastičnih primjera može poslužiti problem rastrzanosti između iluzije da život treba biti lak i (potisnutog) osjećaja da on to nije, koji navodi Riesman, a koji za posljedicu, između ostalog, ima neutemeljeno vjerovanje o mogućnostima života bez napora i brzog uspjeha. U radu je naglašen međusoban utjecaj medija i društvenog karaktera javnosti i pojedinaca.

Ključne riječi

lak život; iluzija; receptivna orijentacija; mediji; društveni karakter

Hrčak ID:

125143

URI

https://hrcak.srce.hr/125143

Datum izdavanja:

15.5.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.585 *