Prethodno priopćenje
Medijska slika „lakog života“
Tatjana Milivojević
orcid.org/0000-0002-9778-8687
; Fakultet za kulturu i medije, Megatrend univerzitet, Beograd, Srbija
Katarina Dragović
; Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu, Srbija
Sažetak
Načini prenošenja znanja i usađivanja vrijednosti drastično su se promijenili, te se „drugima usmjerene“ osobe, one koje je Fromm nazvao ljudima tržišne i/ili receptivne orijentacije, okreću drugima ne bi li potvrdile vlastitu vrijednost. Međutim, drugi su često samo posrednici u promoviranju onoga što su masovni mediji odredili kao „trenutno poželjno“ ponašanje, stav ili sklop osobina. Kao jedan od drastičnih primjera može poslužiti problem rastrzanosti između iluzije da život treba biti lak i (potisnutog) osjećaja da on to nije, koji navodi Riesman, a koji za posljedicu, između ostalog, ima neutemeljeno vjerovanje o mogućnostima života bez napora i brzog uspjeha. U radu je naglašen međusoban utjecaj medija i društvenog karaktera javnosti i pojedinaca.
Ključne riječi
lak život; iluzija; receptivna orijentacija; mediji; društveni karakter
Hrčak ID:
125143
URI
Datum izdavanja:
15.5.2014.
Posjeta: 2.091 *