Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

KOMUNIKATIVNA OBILJEŽJA OSOBNE I EGZISTENCIJALNE PEDAGOGIJE

Mirosław Babiarz ; Sveučilište Jana Kochanowa, Kielcach, Poljska; Ignacijanska akademija, Krakow, Poljska
Miłosz Mółka ; Sveučilište Jana Kochanowa, Kielcach, Poljska; Ignacijanska akademija, Krakow, Poljska


Puni tekst: engleski pdf 369 Kb

str. 165-172

preuzimanja: 616

citiraj


Sažetak

Proteklo doba bilo je vrijeme burnih povijesnih događaja koji su često pod utjecajem trenutnih, znanstvene misli u nastajanju. Mnoge znanstvene discipline u svijetu razvijale su se spontano u tom razdoblju. S jedne strane već postojeći koncepti su se pojačali kroz izvorne teorije (primjerice, personalizam), s druge strane, nastajali su novi pogledi na svijet ideja (poput egzistencijalizma). Odgojne znanosti su se također razvijale. U Poljskoj, pod utjecajem ovih filozofskih struja, pojavio se inovativan i jasno humanistički obrazovni koncept nazvan osobno - egzistencijalna pedagogija. Ovaj članak će se baviti najznačajnijim pretpostavkama ovog koncepta. Budući da se vlč. Prof. Janusz Tarnowski smatra začetnikom osobne - egzistencijalne pedagogije, predočiti ćemo njegova najvažnija mišljenja o obrazovanju.

Ključne riječi

personalizam; egzistencijalizam; obrazovanje; dijalog

Hrčak ID:

125811

URI

https://hrcak.srce.hr/125811

Datum izdavanja:

8.8.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.570 *