Original scientific paper
Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable
Mehmet Baris Horzum
; Faculty of Education, University of Sakarya
Mustafa Bektas
; Faculty of Education, University of Sakarya
Full text: english pdf 407 Kb
page 745-778
downloads: 713
cite
APA 6th Edition
Horzum, M.B. & Bektas, M. (2014). Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable. Croatian Journal of Education, 16 (3), 745-778. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/128198
MLA 8th Edition
Horzum, Mehmet Baris and Mustafa Bektas. "Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable." Croatian Journal of Education, vol. 16, no. 3, 2014, pp. 745-778. https://hrcak.srce.hr/128198. Accessed 18 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Horzum, Mehmet Baris and Mustafa Bektas. "Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable." Croatian Journal of Education 16, no. 3 (2014): 745-778. https://hrcak.srce.hr/128198
Harvard
Horzum, M.B., and Bektas, M. (2014). 'Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable', Croatian Journal of Education, 16(3), pp. 745-778. Available at: https://hrcak.srce.hr/128198 (Accessed 18 November 2024)
Vancouver
Horzum MB, Bektas M. Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [cited 2024 November 18];16(3):745-778. Available from: https://hrcak.srce.hr/128198
IEEE
M.B. Horzum and M. Bektas, "Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable", Croatian Journal of Education, vol.16, no. 3, pp. 745-778, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/128198. [Accessed: 18 November 2024]
Full text: croatian pdf 407 Kb
page 745-778
downloads: 548
cite
APA 6th Edition
Horzum, M.B. & Bektas, M. (2014). Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable. Croatian Journal of Education, 16 (3), 745-778. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/128198
MLA 8th Edition
Horzum, Mehmet Baris and Mustafa Bektas. "Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable." Croatian Journal of Education, vol. 16, no. 3, 2014, pp. 745-778. https://hrcak.srce.hr/128198. Accessed 18 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Horzum, Mehmet Baris and Mustafa Bektas. "Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable." Croatian Journal of Education 16, no. 3 (2014): 745-778. https://hrcak.srce.hr/128198
Harvard
Horzum, M.B., and Bektas, M. (2014). 'Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable', Croatian Journal of Education, 16(3), pp. 745-778. Available at: https://hrcak.srce.hr/128198 (Accessed 18 November 2024)
Vancouver
Horzum MB, Bektas M. Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [cited 2024 November 18];16(3):745-778. Available from: https://hrcak.srce.hr/128198
IEEE
M.B. Horzum and M. Bektas, "Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable", Croatian Journal of Education, vol.16, no. 3, pp. 745-778, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/128198. [Accessed: 18 November 2024]
Abstract
Cilj istraživanja je utvrditi internetske stilove roditelja učenika osnovnih škola i odrediti razlikuju li se ciljevi s kojima se učenici koriste internetom u odnosu na internetski stil njihovih roditelja, osobito imajući u vidu varijable kao što su rod, razred, obrazovanje roditelja, dostupnost internetske veze kod kuće, osoba od koje učenici dobivaju pomoć kada imaju neki internetski problem i osoba koja ih opominje kada se pretjerano služe internetom. U istraživanju je korišten model transverzalnog istraživanja. Istraživanje je provedeno na uzorku od 498 učenika jedne osnovne škole u Sakaryau (drugo polugodište školske godine 2011./2012.). Na kraju istraživanja utvrđeno je da se 65 obitelji odlikuje stilom pune slobode, 144 obitelji imaju permisivni stil, 255 obitelji obilježava autoritativni stil, a 25 obitelji se prepoznaje po autoritarnom stilu. Osim toga, pokazalo se da autoritativni internetski stil roditelja ima važnu ulogu u različitom korištenju internetom, a također je utvrđen važan odnos između internetskog stila roditelja, roda i razreda.
Keywords
cilj korištenja internetom; internetski stil roditelja; rod; razred
Hrčak ID:
128198
URI
https://hrcak.srce.hr/128198
Publication date:
29.9.2014.
Article data in other languages:
english
Visits: 2.717
*