Izvorni znanstveni članak
Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable
Mehmet Baris Horzum
; Faculty of Education, University of Sakarya
Mustafa Bektas
; Faculty of Education, University of Sakarya
Puni tekst: engleski pdf 407 Kb
str. 745-778
preuzimanja: 714
citiraj
APA 6th Edition
Horzum, M.B. i Bektas, M. (2014). Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable. Croatian Journal of Education, 16 (3), 745-778. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/128198
MLA 8th Edition
Horzum, Mehmet Baris i Mustafa Bektas. "Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable." Croatian Journal of Education, vol. 16, br. 3, 2014, str. 745-778. https://hrcak.srce.hr/128198. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Horzum, Mehmet Baris i Mustafa Bektas. "Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable." Croatian Journal of Education 16, br. 3 (2014): 745-778. https://hrcak.srce.hr/128198
Harvard
Horzum, M.B., i Bektas, M. (2014). 'Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable', Croatian Journal of Education, 16(3), str. 745-778. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/128198 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Horzum MB, Bektas M. Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [pristupljeno 22.12.2024.];16(3):745-778. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/128198
IEEE
M.B. Horzum i M. Bektas, "Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable", Croatian Journal of Education, vol.16, br. 3, str. 745-778, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/128198. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: hrvatski pdf 407 Kb
str. 745-778
preuzimanja: 553
citiraj
APA 6th Edition
Horzum, M.B. i Bektas, M. (2014). Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable. Croatian Journal of Education, 16 (3), 745-778. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/128198
MLA 8th Edition
Horzum, Mehmet Baris i Mustafa Bektas. "Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable." Croatian Journal of Education, vol. 16, br. 3, 2014, str. 745-778. https://hrcak.srce.hr/128198. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Horzum, Mehmet Baris i Mustafa Bektas. "Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable." Croatian Journal of Education 16, br. 3 (2014): 745-778. https://hrcak.srce.hr/128198
Harvard
Horzum, M.B., i Bektas, M. (2014). 'Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable', Croatian Journal of Education, 16(3), str. 745-778. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/128198 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Horzum MB, Bektas M. Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [pristupljeno 22.12.2024.];16(3):745-778. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/128198
IEEE
M.B. Horzum i M. Bektas, "Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable", Croatian Journal of Education, vol.16, br. 3, str. 745-778, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/128198. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
Cilj istraživanja je utvrditi internetske stilove roditelja učenika osnovnih škola i odrediti razlikuju li se ciljevi s kojima se učenici koriste internetom u odnosu na internetski stil njihovih roditelja, osobito imajući u vidu varijable kao što su rod, razred, obrazovanje roditelja, dostupnost internetske veze kod kuće, osoba od koje učenici dobivaju pomoć kada imaju neki internetski problem i osoba koja ih opominje kada se pretjerano služe internetom. U istraživanju je korišten model transverzalnog istraživanja. Istraživanje je provedeno na uzorku od 498 učenika jedne osnovne škole u Sakaryau (drugo polugodište školske godine 2011./2012.). Na kraju istraživanja utvrđeno je da se 65 obitelji odlikuje stilom pune slobode, 144 obitelji imaju permisivni stil, 255 obitelji obilježava autoritativni stil, a 25 obitelji se prepoznaje po autoritarnom stilu. Osim toga, pokazalo se da autoritativni internetski stil roditelja ima važnu ulogu u različitom korištenju internetom, a također je utvrđen važan odnos između internetskog stila roditelja, roda i razreda.
Ključne riječi
cilj korištenja internetom; internetski stil roditelja; rod; razred
Hrčak ID:
128198
URI
https://hrcak.srce.hr/128198
Datum izdavanja:
29.9.2014.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.748
*