Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Istraživanje ciljeva s kojima se učenici osnovne škole koriste internetom i internetskim stilovima njihovih roditelja s obzirom na različite varijable

Mehmet Baris Horzum ; Faculty of Education, University of Sakarya
Mustafa Bektas ; Faculty of Education, University of Sakarya


Puni tekst: engleski pdf 407 Kb

str. 745-778

preuzimanja: 714

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 407 Kb

str. 745-778

preuzimanja: 553

citiraj


Sažetak

Cilj istraživanja je utvrditi internetske stilove roditelja učenika osnovnih škola i odrediti razlikuju li se ciljevi s kojima se učenici koriste internetom u odnosu na internetski stil njihovih roditelja, osobito imajući u vidu varijable kao što su rod, razred, obrazovanje roditelja, dostupnost internetske veze kod kuće, osoba od koje učenici dobivaju pomoć kada imaju neki internetski problem i osoba koja ih opominje kada se pretjerano služe internetom. U istraživanju je korišten model transverzalnog istraživanja. Istraživanje je provedeno na uzorku od 498 učenika jedne osnovne škole u Sakaryau (drugo polugodište školske godine 2011./2012.). Na kraju istraživanja utvrđeno je da se 65 obitelji odlikuje stilom pune slobode, 144 obitelji imaju permisivni stil, 255 obitelji obilježava autoritativni stil, a 25 obitelji se prepoznaje po autoritarnom stilu. Osim toga, pokazalo se da autoritativni internetski stil roditelja ima važnu ulogu u različitom korištenju internetom, a također je utvrđen važan odnos između internetskog stila roditelja, roda i razreda.

Ključne riječi

cilj korištenja internetom; internetski stil roditelja; rod; razred

Hrčak ID:

128198

URI

https://hrcak.srce.hr/128198

Datum izdavanja:

29.9.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.748 *