Izvorni znanstveni članak
Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD)
Bülent Pekdağ
; Necatibey Education Faculty, Balıkesir University
Puni tekst: engleski pdf 426 Kb
str. 11-53
preuzimanja: 458
citiraj
APA 6th Edition
Pekdağ, B. (2014). Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD). Croatian Journal of Education, 16 (Sp.Ed.3), 11-53. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/129525
MLA 8th Edition
Pekdağ, Bülent. "Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD)." Croatian Journal of Education, vol. 16, br. Sp.Ed.3, 2014, str. 11-53. https://hrcak.srce.hr/129525. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Pekdağ, Bülent. "Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD)." Croatian Journal of Education 16, br. Sp.Ed.3 (2014): 11-53. https://hrcak.srce.hr/129525
Harvard
Pekdağ, B. (2014). 'Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD)', Croatian Journal of Education, 16(Sp.Ed.3), str. 11-53. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/129525 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Pekdağ B. Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD). Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [pristupljeno 22.12.2024.];16(Sp.Ed.3):11-53. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/129525
IEEE
B. Pekdağ, "Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD)", Croatian Journal of Education, vol.16, br. Sp.Ed.3, str. 11-53, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/129525. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: hrvatski pdf 426 Kb
str. 11-53
preuzimanja: 463
citiraj
APA 6th Edition
Pekdağ, B. (2014). Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD). Croatian Journal of Education, 16 (Sp.Ed.3), 11-53. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/129525
MLA 8th Edition
Pekdağ, Bülent. "Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD)." Croatian Journal of Education, vol. 16, br. Sp.Ed.3, 2014, str. 11-53. https://hrcak.srce.hr/129525. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Pekdağ, Bülent. "Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD)." Croatian Journal of Education 16, br. Sp.Ed.3 (2014): 11-53. https://hrcak.srce.hr/129525
Harvard
Pekdağ, B. (2014). 'Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD)', Croatian Journal of Education, 16(Sp.Ed.3), str. 11-53. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/129525 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Pekdağ B. Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD). Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [pristupljeno 22.12.2024.];16(Sp.Ed.3):11-53. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/129525
IEEE
B. Pekdağ, "Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD)", Croatian Journal of Education, vol.16, br. Sp.Ed.3, str. 11-53, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/129525. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
Cilj ovoga rada bio je istražiti stajališta budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD), s pokušajem razmatranja razlika u njihovim stajalištima. Upitnik koji se sastojao od 4 pitanja otvorenoga tipa podijeljen je skupini od 67 studenata u višim godinama studija kako bi se odredila njihova stajališta o problemima ZTD-a. Podatci su prikupljeni iz odgovora studenata na pitanja otvorenoga tipa. Podatci koji su prikupljeni od dviju skupina studenata analizirani su kvantitativno iz perspektive odgovora na zadana pitanja. Uočeno je da budući kemičari uglavnom definiraju znanost iz epistemološke i filozofske perspektive, a budući nastavnici kemije učestalo objašnjavaju znanost iz epistemološke i pedagoške perspektive. Rezultati su otkrili da se značenje znanosti i tehnologije kod studenata iz obje skupine u proučenom uzorku bitno razlikuju. Nadalje, studenti u obje skupine ustvrdili su da znanost i tehnologija utječu na društvo na negativan i pozitivan način.
Ključne riječi
znanstveno-tehnološko društvo (ZTD); budući kemičari; budući nastavnici kemije
Hrčak ID:
129525
URI
https://hrcak.srce.hr/129525
Datum izdavanja:
7.10.2014.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.892
*