Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD)

Bülent Pekdağ ; Necatibey Education Faculty, Balıkesir University


Puni tekst: engleski pdf 426 Kb

str. 11-53

preuzimanja: 389

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 426 Kb

str. 11-53

preuzimanja: 402

citiraj


Sažetak

Cilj ovoga rada bio je istražiti stajališta budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD), s pokušajem razmatranja razlika u njihovim stajalištima. Upitnik koji se sastojao od 4 pitanja otvorenoga tipa podijeljen je skupini od 67 studenata u višim godinama studija kako bi se odredila njihova stajališta o problemima ZTD-a. Podatci su prikupljeni iz odgovora studenata na pitanja otvorenoga tipa. Podatci koji su prikupljeni od dviju skupina studenata analizirani su kvantitativno iz perspektive odgovora na zadana pitanja. Uočeno je da budući kemičari uglavnom definiraju znanost iz epistemološke i filozofske perspektive, a budući nastavnici kemije učestalo objašnjavaju znanost iz epistemološke i pedagoške perspektive. Rezultati su otkrili da se značenje znanosti i tehnologije kod studenata iz obje skupine u proučenom uzorku bitno razlikuju. Nadalje, studenti u obje skupine ustvrdili su da znanost i tehnologija utječu na društvo na negativan i pozitivan način.

Ključne riječi

znanstveno-tehnološko društvo (ZTD); budući kemičari; budući nastavnici kemije

Hrčak ID:

129525

URI

https://hrcak.srce.hr/129525

Datum izdavanja:

7.10.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.421 *