Review article
Primjena puls metodologije u ispitivanju zadovoljstva građana javnim uslugama
Emina Ahmetović
; non-governmental organisation Ekopot, Tuzla, Bosnia and Herzegovina
Medina Ahmedić
orcid.org/0000-0002-0779-6473
; non-governmental organisation Ekopot, Tuzla, Bosnia and Herzegovina
Almira Muharemović
; non-governmental organisation Ekopot, Tuzla, Bosnia and Herzegovina
Edina Nožinović
orcid.org/0000-0003-3530-6950
; non-governmental organisation Ekopot, Tuzla, Bosnia and Herzegovina
Aleksandar Draganić
; developmental agency EDA, Banja Luka, Bosnia and Herzegovina
Vesna Katić
; non-governmental organisation for support and development Sistem, Brčko, Bosnia and Herzegovina
Edin Islamović
; nongovernmental organisation Damar omladine, Visoko, Bosnia and Herzegovina
Abstract
PULS metodologija nov je pristup koji podrazumijeva da
se kroz aktivnu ulogu civilnog društva unapređuje odgovornost
i efikasnost lokalnih vlasti u pružanju javnih usluga i
zadovoljenju stvarnih potreba građana u Bosni i Hercegovini
(BiH). Ta je metodologija primijenjena tokom 2012.
u istraživanju o zadovoljstvu građana javnim uslugama na
području općina Srebrenik, Visoko i Brčko Distrikt. Istraživanje
je obuhvatilo preko 19.000 domaćinstava uz direktno
učešće više od 20 organizacija civilnog društva te dovelo do
spoznaje da građani ni s jednom javnom uslugom, koje su
bile predmet istraživanja, nisu u potpunosti zadovoljni. Cilj
rada je prikazati rezultate istraživanja i komparativnu analizu
javnih usluga u tri analizirane općine, s aspekta unapređenja
tih usluga. Krajnji je cilj primjene PULS metodologije
povećanje odgovornosti i kvaliteta usluga na lokalnoj
razini te detaljan uvid u tok njihova pružanja koji se zasniva
na mehanizmu povratne sprege između prve i posljednje
faze političkog procesa.
Keywords
organizacije civilnog društva; javne usluge; odgovornost lokalne uprave; javni interes; mjesne zajednice
Hrčak ID:
129757
URI
Publication date:
5.9.2014.
Visits: 2.200 *