Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Internet i izborna kampanja – svojstva izbora za gradonačelnika grada Zagreba 2013.

Predrag Haramija orcid id orcid.org/0000-0002-1675-4996


Puni tekst: hrvatski pdf 137 Kb

str. 341-358

preuzimanja: 1.667

citiraj


Sažetak

U radu se istražuje uloga i način korištenja interneta u političkoj komunikaciji s posebnim osvrtom na izbore za gradonačelnika grada Zagreba 2013. godine. Uz proučavanje i usporedbu spoznaja dosadašnjih radova o ovoj temi, napravljeno je i primarno istraživanje. U njemu se pratilo i ocjenjivalo način na koji su se kandidati za gradonačelnika Zagreba na izborima 2013. koristili internetom. Uočeno je da većina stranaka i kandidata koristi internet tek kao sredstvo oglašavanja (jednosmjerna komunikacija), a ne kao sredstvo dijaloga, razgovora (dvosmjerna komunikacija). Budući da je internet komunikacijsko sredstvo koje odlikuje mogućnost dvosmjerne komunikacije, najbolje ga je koristiti kao sredstvo kojim se zajednički, kroz dijalog s drugima, kreiraju najbolja politička rješenja i, posljedično, povećava izborna participacija.

Ključne riječi

izbori; kampanja; internet; društvene mreže; politička komunikacija

Hrčak ID:

130019

URI

https://hrcak.srce.hr/130019

Datum izdavanja:

30.11.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.129 *