Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Akademska zajednica u razvoju i promoviranju društveno odgovornog poslovanja

Branko Wasserbauer ; Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, Hrvatska
Petra Novaković ; Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, Hrvatska
Mirjana Vučetić ; Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 213 Kb

str. 95-104

preuzimanja: 721

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 213 Kb

str. 95-104

preuzimanja: 614

citiraj


Sažetak

Društveno odgovorno poslovanje (DOP) danas postaje sve važniji segment u poslovanjima poduzeća. Jedan je od načina postizanja konkurentske prednosti koju hrvatska poduzeća trebaju ostvariti ulaskom u Europsku uniju. Jačanje konkurencije zahtjeva promjene u razmišljanju čitavog društva jer se pokazala velikim problemom tranzicijskih gospodarstava. Kako bi se to postiglo potrebna je suradnja svih interesno-utjecajnih skupina. Akademska zajednica kao jedan od dionika i promotora DOP-a nalazi svoju ulogu u osvještavanju i obrazovanju mladih ljudi. Kako ne postoji jedinstveni program za ovaj relativno novi poslovni koncept, on se opisuje kroz pojmove održivog razvoja i etičkog poslovanja uz koje je usko vezan. Njegovim uvođenjem u obrazovni sustav omogućila bi se kontinuirana edukacija na stručnoj razini. Takvi programi stvorili bi potencijalni pozitivan učinak na studente kao buduće rukovodioce i poduzetnike te ih usmjerili da ujedno kao potrošači na tržištu kupuju na osnovi kriterija koji uključuju društvenu odgovornost.

Ključne riječi

Europska unija; konkurentnost; akademska zajednica; rukovodioci; potrošači

Hrčak ID:

130093

URI

https://hrcak.srce.hr/130093

Datum izdavanja:

1.6.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.399 *