Učenje za poduzetništvo, Vol. 1 No. 1, 2011.
Izvorni znanstveni članak
Akademska zajednica u razvoju i promoviranju društveno odgovornog poslovanja
Branko Wasserbauer
; Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, Hrvatska
Petra Novaković
; Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, Hrvatska
Mirjana Vučetić
; Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, Hrvatska
Sažetak
Društveno odgovorno poslovanje (DOP) danas postaje sve važniji segment u poslovanjima poduzeća. Jedan je od načina postizanja konkurentske prednosti koju hrvatska poduzeća trebaju ostvariti ulaskom u Europsku uniju. Jačanje konkurencije zahtjeva promjene u razmišljanju čitavog društva jer se pokazala velikim problemom tranzicijskih gospodarstava. Kako bi se to postiglo potrebna je suradnja svih interesno-utjecajnih skupina. Akademska zajednica kao jedan od dionika i promotora DOP-a nalazi svoju ulogu u osvještavanju i obrazovanju mladih ljudi. Kako ne postoji jedinstveni program za ovaj relativno novi poslovni koncept, on se opisuje kroz pojmove održivog razvoja i etičkog poslovanja uz koje je usko vezan. Njegovim uvođenjem u obrazovni sustav omogućila bi se kontinuirana edukacija na stručnoj razini. Takvi programi stvorili bi potencijalni pozitivan učinak na studente kao buduće rukovodioce i poduzetnike te ih usmjerili da ujedno kao potrošači na tržištu kupuju na osnovi kriterija koji uključuju društvenu odgovornost.
Ključne riječi
Europska unija; konkurentnost; akademska zajednica; rukovodioci; potrošači
Hrčak ID:
130093
URI
Datum izdavanja:
1.6.2011.
Posjeta: 2.399 *