Učenje za poduzetništvo, Vol. 2 No. 1, 2012.
Izvorni znanstveni članak
Suvremeno poduzetništvo u korelaciji s vanjskom trgovinom
Marina Gašić
; Hrvatska
Matej Galić
; Belje d.d. /PC Remont, Osijek, Hrvatska
Sažetak
U današnjem vremenu globalizacije gdje je velika dostupnost informacija, znanja, roba i usluga, ali i gdje je izuzetno velika konkurencija, suvremeni bi poduzetnik, kako bi uspio na zahtjevnom tržištu, trebao posvetiti pažnju vanjskoj trgovini. Vanjska trgovina suvremenom poduzetniku pruža mogućnosti uvoza potrebnih resursa koji mu nisu dostupni ili su skuplji na domaćem tržištu te plasiranje roba i usluga na inozemno tržište gdje može postići bolje cijene i gdje je veća potražnja. U radu su objašnjene novije teorije vanjske trgovine u kojima autori nastoje objasniti funkcioniranje suvremene vanjske trgovine u različitim uvjetima poput stanja gospodarstva, dostupnosti resursa ili odnosu ponude i potražnje za proizvodom.
Ključne riječi
vanjska trgovina; teorije; suvremeni poduzetnik
Hrčak ID:
130181
URI
Datum izdavanja:
1.6.2012.
Posjeta: 6.528 *