Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Suvremeno poduzetništvo u korelaciji s vanjskom trgovinom

Marina Gašić ; Hrvatska
Matej Galić ; Belje d.d. /PC Remont, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 263 Kb

str. 111-119

preuzimanja: 2.280

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 263 Kb

str. 111-119

preuzimanja: 1.743

citiraj


Sažetak

U današnjem vremenu globalizacije gdje je velika dostupnost informacija, znanja, roba i usluga, ali i gdje je izuzetno velika konkurencija, suvremeni bi poduzetnik, kako bi uspio na zahtjevnom tržištu, trebao posvetiti pažnju vanjskoj trgovini. Vanjska trgovina suvremenom poduzetniku pruža mogućnosti uvoza potrebnih resursa koji mu nisu dostupni ili su skuplji na domaćem tržištu te plasiranje roba i usluga na inozemno tržište gdje može postići bolje cijene i gdje je veća potražnja. U radu su objašnjene novije teorije vanjske trgovine u kojima autori nastoje objasniti funkcioniranje suvremene vanjske trgovine u različitim uvjetima poput stanja gospodarstva, dostupnosti resursa ili odnosu ponude i potražnje za proizvodom.

Ključne riječi

vanjska trgovina; teorije; suvremeni poduzetnik

Hrčak ID:

130181

URI

https://hrcak.srce.hr/130181

Datum izdavanja:

1.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.690 *