Učenje za poduzetništvo, Vol. 2 No. 1, 2012.
Izvorni znanstveni članak
Podučavanje, implementacija i vrednovanje jezičnih kompetencija u poslovanju vježbovne tvrtke
Antonela Šimunović
; Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska
Ivana Letica
; Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska
Ksenija Halter
; Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Podučavanje i učenje jednog ili više stranih jezika u ekonomskoj školi nije i ne bi trebalo biti ograničeno samo na ovladavanje poslovnim vokabularom i potrebnom terminologijom, već je prije svega usmjereno na usvajanje širokog spektra znanja i komunikacijskih vještina potrebnih za uspješno poslovanje u međunarodnom okruženju. Ovim radom definirat će se ključne jezične kompetencije koje uspješan poduzetnik mora imati te načini podučavanja, implementacije i vrednovanja istih. Nadalje, pokazat će se kako se jezične kompetencije usvajaju pomoću poslovnih simulacija te kroz problemsku i projektnu nastavu s ciljem implementacije konkretnih znanja i vještina koje su primjenjive i mjerljive u stvarnoj poslovnoj situaciji. Prikazat će se metode podučavanja koje u središte pozornosti stavljaju učenika i osiguravaju mu usvajanje vještina koje su u skladu sa zahtjevima tržišta rada. Sve navedeno autori će potkrijepiti primjerom dobre prakse te pokazati jedan od modela podučavanja i učenja stranih jezika te vrednovanja učeničkih postignuća u okviru modularnog kurikuluma nastavnog predmeta Poslovanje vježbovne tvrtke.
Ključne riječi
kompetencije; podučavanje; primjena; vrednovanje; vježbovna tvrtka
Hrčak ID:
130190
URI
Datum izdavanja:
1.6.2012.
Posjeta: 1.517 *