Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Podučavanje, implementacija i vrednovanje jezičnih kompetencija u poslovanju vježbovne tvrtke

Antonela Šimunović ; Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska
Ivana Letica ; Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska
Ksenija Halter ; Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 238 Kb

str. 203-208

preuzimanja: 225

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 238 Kb

str. 203-208

preuzimanja: 397

citiraj


Sažetak

Podučavanje i učenje jednog ili više stranih jezika u ekonomskoj školi nije i ne bi trebalo biti ograničeno samo na ovladavanje poslovnim vokabularom i potrebnom terminologijom, već je prije svega usmjereno na usvajanje širokog spektra znanja i komunikacijskih vještina potrebnih za uspješno poslovanje u međunarodnom okruženju. Ovim radom definirat će se ključne jezične kompetencije koje uspješan poduzetnik mora imati te načini podučavanja, implementacije i vrednovanja istih. Nadalje, pokazat će se kako se jezične kompetencije usvajaju pomoću poslovnih simulacija te kroz problemsku i projektnu nastavu s ciljem implementacije konkretnih znanja i vještina koje su primjenjive i mjerljive u stvarnoj poslovnoj situaciji. Prikazat će se metode podučavanja koje u središte pozornosti stavljaju učenika i osiguravaju mu usvajanje vještina koje su u skladu sa zahtjevima tržišta rada. Sve navedeno autori će potkrijepiti primjerom dobre prakse te pokazati jedan od modela podučavanja i učenja stranih jezika te vrednovanja učeničkih postignuća u okviru modularnog kurikuluma nastavnog predmeta Poslovanje vježbovne tvrtke.

Ključne riječi

kompetencije; podučavanje; primjena; vrednovanje; vježbovna tvrtka

Hrčak ID:

130190

URI

https://hrcak.srce.hr/130190

Datum izdavanja:

1.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.172 *