Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Poduzetničke vještine u osnovnoj školi Razredna nastava - primjer dobre prakse

Sandra Lovrenčić orcid id orcid.org/0000-0002-7249-8990 ; Osnovna škola Prečko, Zagreb
Marijana Vrančić orcid id orcid.org/0000-0001-9286-6650 ; Osnovna škola Prečko, Zagreb


Puni tekst: engleski pdf 218 Kb

str. 211-214

preuzimanja: 1.506

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 218 Kb

str. 211-214

preuzimanja: 1.195

citiraj


Sažetak

U okviru projekta Senzibilizacija učenika, učitelja i roditelja za uvođenje poduzetništva u osnovne škole pod nazivom Dječji tjedan poduzetništva, Visoka škola za ekonomiju poduzetništvo i menadžment „Nikola Šubić Zrinski“ iz Zagreba u suradnji s Osnovnom školom Prečko iz Zagreba provela je 2011. godine u osnovnim školama radionice s temom učenja za poduzetništvo u razrednoj i predmetnoj nastavi. U razrednoj nastavi provedene su dvije radionice. Na svakoj je radionici proizveden jedan proizvod, a učenici su se pri tom upoznali s osnovnim ekonomskim pojmovima, kao što su: nabava repromaterijala, proizvodnja, stvaranje nove vrijednosti, prodaja, cijena, raspodjela prihoda, potrošnja, reklama. Radionice su izvedene u obliku timskog rada koji prati tijek proizvodnog procesa. Korištene su tehnike interaktivnog učenja koje djeluju poticajno i olakšavaju usvajanje kako materijalnih, tako i funkcionalnih znanja i vještina. Tijekom izrade proizvoda učenici su, pored ekonomskih pojmova, usvajali i različite poduzetničke vještine primjerene njihovoj dobi: inovativnost, kreativnost, samouvjerenost, upornost i druge. U članku su navedene vještine potkrijepljene konkretnim primjerima aktivnosti u radionicama.

Ključne riječi

učenje za poduzetništvo; poduzetnička kompetencija učenika; poduzetničke vještine u osnovnoj školi

Hrčak ID:

130191

URI

https://hrcak.srce.hr/130191

Datum izdavanja:

1.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.012 *