Učenje za poduzetništvo, Vol. 2 No. 1, 2012.
Izvorni znanstveni članak
Poduzetničke vještine u osnovnoj školi Razredna nastava - primjer dobre prakse
Sandra Lovrenčić
orcid.org/0000-0002-7249-8990
; Osnovna škola Prečko, Zagreb
Marijana Vrančić
orcid.org/0000-0001-9286-6650
; Osnovna škola Prečko, Zagreb
Sažetak
U okviru projekta Senzibilizacija učenika, učitelja i roditelja za uvođenje poduzetništva u osnovne škole pod nazivom Dječji tjedan poduzetništva, Visoka škola za ekonomiju poduzetništvo i menadžment „Nikola Šubić Zrinski“ iz Zagreba u suradnji s Osnovnom školom Prečko iz Zagreba provela je 2011. godine u osnovnim školama radionice s temom učenja za poduzetništvo u razrednoj i predmetnoj nastavi. U razrednoj nastavi provedene su dvije radionice. Na svakoj je radionici proizveden jedan proizvod, a učenici su se pri tom upoznali s osnovnim ekonomskim pojmovima, kao što su: nabava repromaterijala, proizvodnja, stvaranje nove vrijednosti, prodaja, cijena, raspodjela prihoda, potrošnja, reklama. Radionice su izvedene u obliku timskog rada koji prati tijek proizvodnog procesa. Korištene su tehnike interaktivnog učenja koje djeluju poticajno i olakšavaju usvajanje kako materijalnih, tako i funkcionalnih znanja i vještina. Tijekom izrade proizvoda učenici su, pored ekonomskih pojmova, usvajali i različite poduzetničke vještine primjerene njihovoj dobi: inovativnost, kreativnost, samouvjerenost, upornost i druge. U članku su navedene vještine potkrijepljene konkretnim primjerima aktivnosti u radionicama.
Ključne riječi
učenje za poduzetništvo; poduzetnička kompetencija učenika; poduzetničke vještine u osnovnoj školi
Hrčak ID:
130191
URI
Datum izdavanja:
1.6.2012.
Posjeta: 4.012 *