Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Načini praćenja postignuća učenika kroz Modularni kurikulum poslovanja vježbovne tvrtke

Ivana Sertić ; Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska
Ksenija Halter ; Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 162 Kb

str. 217-220

preuzimanja: 835

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 162 Kb

str. 217-220

preuzimanja: 646

citiraj


Sažetak

Modularni kurikulum poslovanja vježbovnih tvrtki dizajniran je za potrebe suvremenog pristupa nastavi stavljajući učenikova znanja, vještine i stavove u prvi plan, istovremeno vodeći računa o zahtjevima modernog poslovnog svijeta i tržišta rada. Ovim radom definirat će se ključni pojmovi važni za utvrđivanje kompetencija koje uspješan poduzetnik mora imati te kako se te kompetencije mogu steći i vrednovati služeći se interaktivnim metodama poučavanja u nastavi organiziranoj po modulima. Nadalje, ovim radom prikazat će se da organizacija i evaluacija rada po modulima omogućava sustavno usvajanje vrednovanje znanja i vještina potrebnih za izradu praktičnih zadataka u cilju što boljeg povezivanja teorije i prakse. Osim toga, pokazat će se načini praćenja postignuća učenika koji omogućavaju jasan i neposredan uvid u postignute rezultate te potiču razvijanje svijesti o vlastitoj sposobnosti, napretku i vrijednosti svoga rada. Sve navedeno autori će potkrijepiti primjerom dobre prakse te pokazati jedan od modela vrednovanja i samovrednovanja učeničkih postignuća u okviru modularnog kurikuluma nastavnog predmeta Poslovanje vježbovne tvrtke.

Ključne riječi

kurikulum; vrednovanje; poslovanje; postignuće

Hrčak ID:

130192

URI

https://hrcak.srce.hr/130192

Datum izdavanja:

1.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.127 *