Učenje za poduzetništvo, Vol. 2 No. 1, 2012.
Izvorni znanstveni članak
Načini praćenja postignuća učenika kroz Modularni kurikulum poslovanja vježbovne tvrtke
Ivana Sertić
; Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska
Ksenija Halter
; Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Modularni kurikulum poslovanja vježbovnih tvrtki dizajniran je za potrebe suvremenog pristupa nastavi stavljajući učenikova znanja, vještine i stavove u prvi plan, istovremeno vodeći računa o zahtjevima modernog poslovnog svijeta i tržišta rada. Ovim radom definirat će se ključni pojmovi važni za utvrđivanje kompetencija koje uspješan poduzetnik mora imati te kako se te kompetencije mogu steći i vrednovati služeći se interaktivnim metodama poučavanja u nastavi organiziranoj po modulima. Nadalje, ovim radom prikazat će se da organizacija i evaluacija rada po modulima omogućava sustavno usvajanje vrednovanje znanja i vještina potrebnih za izradu praktičnih zadataka u cilju što boljeg povezivanja teorije i prakse. Osim toga, pokazat će se načini praćenja postignuća učenika koji omogućavaju jasan i neposredan uvid u postignute rezultate te potiču razvijanje svijesti o vlastitoj sposobnosti, napretku i vrijednosti svoga rada. Sve navedeno autori će potkrijepiti primjerom dobre prakse te pokazati jedan od modela vrednovanja i samovrednovanja učeničkih postignuća u okviru modularnog kurikuluma nastavnog predmeta Poslovanje vježbovne tvrtke.
Ključne riječi
kurikulum; vrednovanje; poslovanje; postignuće
Hrčak ID:
130192
URI
Datum izdavanja:
1.6.2012.
Posjeta: 2.529 *