Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Stvaranje bolje budućnosti kroz učenje za poduzetništvo u osnovnim i srednjim školama

Ibrahim BÜKEL ; Ministarstvo nacionalnog obrazovanja, Beşevler-Ankara, Turska


Puni tekst: engleski pdf 295 Kb

verzije

str. 221-232

preuzimanja: 254

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 295 Kb

verzije

str. 221-232

preuzimanja: 276

citiraj


Sažetak

Svrha učenja za poduzetništvo je osigurati sudjelovanje djece od najranije dobi, kako bi vidjeli svoje okruženje drugačije i o njemu promišljali te utjecali na situacije s kojima se susreću. Škole imaju važnu ulogu u pružanju takvog okruženja. Pojednostavljeno, škole su mjesta u kojima djeca stječu obrazovanje u različitim područjima uz utjecaj i uključenost velikog broja čimbenika. To su školska uprava, nastavnici, učenici, kreatori kurikuluma, stvaraoci nastavnih materijala, a neposredno poslodavci i roditelji. U zemljama EU, a i u ostalim zemljama, postoji jako uvjerenje kako jednom kada je pripremljen odgovarajući kurikulum te nastavni materijali koji uključuju poduzetnička obilježja, započinje izobrazba školske uprave i nastavnika u skladu s tim i na taj način ih se povezuje s poslovnim svijetom. Na taj način doprinose osobnom i društvenom razvitku svakog pojedinca uključenog u proces kao i gospodarskom rastu zemlje u cjelini. Imajući na umu prethodno navedeno, predstavit ću Vam školski model u kojem se učenje za poduzetništvo promovira na najvišoj školskoj razini, baveći se pri tome pitanjima važnosti učenja za poduzetništvo, u ranijoj dobi posebno, stvarajući tako konceptualni okvir i način provedbe učenja za poduzetništvo na institucionalnoj razini, odnosno u školi.

Ključne riječi

Hrčak ID:

130317

URI

https://hrcak.srce.hr/130317

Datum izdavanja:

1.6.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.189 *