Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Uloga sustava upravljanja kvalitetom u unapređenju poslovanja malih i srednjih poduzeća u pomorskom i obalnom prijevozu

Ana Gundić ; Sveučilište u Zadru
Alen Jugović orcid id orcid.org/0000-0001-5031-4655 ; Sveučilište u Rijeci
Jelena Čulin orcid id orcid.org/0000-0002-1074-9336 ; Sveučilište u Zadru


Puni tekst: hrvatski pdf 1.263 Kb

str. S134-139

preuzimanja: 1.645

citiraj


Sažetak

Menadžment u malim i srednjim poduzećima se u današnje vrijeme susreće s cijelim nizom problema koji im otežavaju osiguravanje stabilnosti poslovanja na tržištu. Jedan od alata za povećanje konkurentnosti maloga gospodarstva je uvođenje sustava upravljanja kvalitetom. U radu je dan kvantitativni pregled malih i srednjih poduzeća s certificiranim sustavom upravljanja kvalitetom prema zahtjevima norme ISO 9001 u odnosu prema ukupnom broju malih i srednjih poduzeća registriranih za obavljanje djelatnosti u pomorskom i obalnom prijevozu. Rezultati istraživanja upućuju na potrebu za detaljnom analizom razloga malog udjela poduzeća s
certificiranim sustavom upravljanja kvalitetom, s ciljem osmišljanja i provođenja učinkovitih mjera za poticanje uvođenja sustava upravljanja kvalitetom.

Ključne riječi

pomorski i obalni prijevoz; mala i srednja poduzeća; sustav upravljanja kvalitetom

Hrčak ID:

130355

URI

https://hrcak.srce.hr/130355

Datum izdavanja:

9.12.2014.

Posjeta: 2.656 *