Stručni rad
Uloga sustava upravljanja kvalitetom u unapređenju poslovanja malih i srednjih poduzeća u pomorskom i obalnom prijevozu
Ana Gundić
; Sveučilište u Zadru
Alen Jugović
orcid.org/0000-0001-5031-4655
; Sveučilište u Rijeci
Jelena Čulin
orcid.org/0000-0002-1074-9336
; Sveučilište u Zadru
Sažetak
Menadžment u malim i srednjim poduzećima se u današnje vrijeme susreće s cijelim nizom problema koji im otežavaju osiguravanje stabilnosti poslovanja na tržištu. Jedan od alata za povećanje konkurentnosti maloga gospodarstva je uvođenje sustava upravljanja kvalitetom. U radu je dan kvantitativni pregled malih i srednjih poduzeća s certificiranim sustavom upravljanja kvalitetom prema zahtjevima norme ISO 9001 u odnosu prema ukupnom broju malih i srednjih poduzeća registriranih za obavljanje djelatnosti u pomorskom i obalnom prijevozu. Rezultati istraživanja upućuju na potrebu za detaljnom analizom razloga malog udjela poduzeća s
certificiranim sustavom upravljanja kvalitetom, s ciljem osmišljanja i provođenja učinkovitih mjera za poticanje uvođenja sustava upravljanja kvalitetom.
Ključne riječi
pomorski i obalni prijevoz; mala i srednja poduzeća; sustav upravljanja kvalitetom
Hrčak ID:
130355
URI
Datum izdavanja:
9.12.2014.
Posjeta: 2.656 *