Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

DOSTUPNOST IZVORNOG MATERIJALA - POTICAJ ZA UVOĐENJE NOVIH METODA PODUČAVANJA I VEĆU MOTIVIRANOST NASTAVNIKA I UČENIKA U NASTAVNOM PROCESU UČENJA STRANOG JEZIKA

Eva Mirosavljević ; Đuro Đaković Holding d.d., Slavonski Brod, Hrvatska
Anita Maratović ; Ekonomsko-birotehnička škola, Slavonski Brod, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 197 Kb

str. 135-144

preuzimanja: 2.271

citiraj


Sažetak

Danas nam je poznat niz metoda podučavanja stranog jezika koje su nastajale tijekom vremena. Okolnosti u kojima jezik živi se tijekom vremena mijenjaju, tako i sam jezik, a onda i metode koje se koriste pri njegovoj poduci. Neke od važnijih metoda učenja stranog jezika su: gramatičko-prijevodna metoda, direktna (prirodna) metoda, audio-vizualna /audio-lingvalna metoda, interkulturalni pristup. Svaka od njih ima pozitivne i negativne strane, pa su neke danas manje motivirajuće za nastavnike i učenike od drugih. Dostupnost novih, modernih i izvornih materijala u nastavnom procesu učenja stranog jezika je još jedan faktor koji može uvelike doprinijeti motiviranosti obiju strana. Ne treba zanemariti važnost svake metode i činjenicu da ih pri osmišljavanju nastavnog sata treba kreativno kombinirati u cilju postizanja optimalnih rezultata pri učenju stranog jezika.

Ključne riječi

metode podučavanja stranog jezika; nastavni proces; izvorni materijali; motiviranost; kreativnost

Hrčak ID:

131403

URI

https://hrcak.srce.hr/131403

Datum izdavanja:

23.12.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.076 *